Connect with us

Najlepsze projekty, pracodawcy i zespoły w konkursie Złota Słuchawka 2020

AKTUALNOŚCI

Najlepsze projekty, pracodawcy i zespoły w konkursie Złota Słuchawka 2020

Najlepsze projekty, pracodawcy i zespoły w konkursie Złota Słuchawka 2020

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i jury konkursu Złota Słuchawka opublikowała listę finalistów w konkursie Złota Słuchawka 2020 oraz nagród: Najlepszy PraCCodawca, Technologia doskonaląca działalność Contact Center i CC w marketingu zintegrowanym.

Kategoria Doskonała komunikacja z klientami:

  1. Projekt Strefa Silver Innogy zrealizowany przez Innogy Polska
  2. Projekt Crisis Team​ zrealizowany przez Bank Millennium S.A.
  3. Projekt Obsługa klientów po ogłoszeniu przez Biuro Podróży Neckermann niewypłacalności zrealizowany przez AWP P&C

Kategoria Wewnętrzne doskonalenie organizacji CC:

  1. Projekt 3xM(ille) Millelokalna Grupa Rozwojowa. Przestrzeń osobistości w pracy, po pracy!​ zrealizowany przez Bank Millennium S.A.
  2. Projekt #ŚNIADANIE MISTRZÓW zrealizowany przez Bank Millennium S.A.
  3. Projekt Przywództwo oparte na partycypacji i współpracy zrealizowany przez Simio Polska Sp. z o.o.

Kategoria Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing CC:

  1. Projekt Telefoniczna informacja pacjenta Narodowego Funduszu Zdrowia​ zrealizowany przez CCIG Group Sp. z o.o.
  2. Projekt Projekt ECE „eTOR – electronic TURNOVER Reporting”​ zrealizowany przez Voice Contact Center Sp. z o.o.

Kategoria Najlepszy Team Leader Contact Center:

  1. Ireneusz Furmański, Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
  2. Mateusz Walczak, Orange Polska S.A. 
  3. Jerzy Szajnar, Orange Polska S.A.

Kategoria Najlepszy Zespół konsultantów Contact Center:

  1. Zespół Nowoczesnych Kanałów Komunikacji, Pekao Direct Sp. z o.o.​
  2. Zespół Statusu Szkody i Świadczenia; Centrum Zdalnej Obsługi Klienta PZU, Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna (PZU SA)​
  3. „Jestem z papieru” – zespół telesprzedaży publikacji papierowych, Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Kategoria Najlepszy Zespół wspierający Contact Center:

  1. Zespół procesowy Contact Center​, Bank Millennium S.A.
  2. Zespół szkoleń i rozwoju II​; Alior Bank S.A.
  3. Departament Zarządzania Doświadczeniem Pracowników​, Pekao Direct Sp. z o.o.

Nominacje do finału Nagrody Specjalnej Najlepszy PraCCodawca:

  1. Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A.
  2. Pekao Direct Sp. z o.o.

Nominacje do finału Nagrody Specjalnej Technologia doskonaląca działalność Contact Center:

  1. Max – IVR i droga do Doradców – organizacja pracy Call Center, Orange Polska S.A. 
  2. Talkie.ai, Pragmatists Sp.zoo Sp.k

Nominacje do finału Nagrody Specjalnej CC w marketingu zintegrowanym:

  1. Biuro obsługi klienta VOLVO, Voice Contact Center Sp. z o.o.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE