Connect with us

Finaliści Telemarketera Roku 2020 znani!

AKTUALNOŚCI

Finaliści Telemarketera Roku 2020 znani!

Finaliści Telemarketera Roku 2020 znani!

Mimo trwającej epidemii koronawirusa jury konkursu Telemarketera Roku ani na chwile nie zwalniało. Dlatego znamy już finalistów:

Kategoria Czat obsługowy:

  1. Daryna Fedorenchuk, CCIG Group Sp. z o.o.
  2. Agnieszka Nasiłowska, Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna (PZU SA)
  3. Emilia Bartkowska, Bank Millennium S.A.

Kategoria Helpdesk:

  1. Przemysław Cieszyński, Alior Bank S.A.
  2. Izabela Tatusiak, Alior Bank S.A.
  3. Klaudia Jordan, Alior Bank S.A.
  4. Maria Pacek, Alior Bank S.A.
  5. Łukasz Danaj, Alior Bank S.A.

Kategoria Obsługa klienta:

  1. Piotr Jastrzębski, Bank Millennium S.A.
  2. Mariusz Talarek, Orange Polska S.A.
  3. Agnieszka Kostrzewska, Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna (PZU SA)
  4. Grażyna Kominek, 4Life Direct Sp. z o.o.
  5. Agnieszka Kieszek, DHL Parcel Polska Sp. z o.o.

Kategoria Sprzedaż outbound:

  1. Mateusz Wywiórka, UPC Polska Sp. z o.o.
  2. Mateusz Woźniak, Alior Bank S.A.

Kategoria Windykacja:

  1. Mateusz Nadrowski, Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
  2. Anna Stankowska, Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
  3. Jakub Żuber, Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
  4. Marek Makowski, BEST S.A.
  5. Marta Żukowska, BEST S.A.

Nagroda Specjalna Customer Experience:

  1. Mateusz Woźniak, Alior Bank S.A.
  2. Marzena Drewnowska, mBank S.A.
  3. Joanna Mieczkowska, Bank Millennium S.A.
  4. Mateusz Domuradzki, Bank Millennium S.A.
  5. Łukasz Osypiński, 4Life Direct Sp. z o.o.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE