Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

Agent pierwszego kontaktu

Wiener gwarantuje swoim agentom pierwszeństwo w relacjach z klientami, pozyskanymi za ich pośrednictwem. Takie zobowiązanie znalazło się we wdrożonej do wszystkich umów agencyjnych klauzuli fair play. Ma to być dowodem na uczciwość współpracy Wiener i agentów obsługujących klientów końcowych.

Nowe technologie, potrzeba precyzyjnej personalizacji oferty oraz przeniesienie komunikacji z offline do online – to wszystko redefiniuje rolę agenta ubezpieczeniowego. Jest on doradcą, który dziś, dzięki nowoczesnym technologiom, może profesjonalnie i sprawnie obsłużyć nawet najbardziej wymagającego klienta. Niezwykle ważna w tym procesie jest relacja agenta z ubezpieczycielem, która powinna opierać się na wzajemnym zaufaniu i stałej komunikacji dopasowanej do potrzeb agenta. Wiener od lat kieruje się  we współpracy z agentami wartościami takimi jak zaufanie, lojalność i transparentność.  Podpisanie KLAUZULI FAIR PLAY przez Wiener jest formalnym potwierdzeniem tych praktyk.

– Mamy świadomość, że stabilne i transparentne relacje z Partnerami biznesowymi oraz wspieranie ich codziennej pracy pozwala nam realizować ambitne cele. A jest to szczególnie trudny czas dla całej branży ubezpieczeń. Wprowadzając do wszystkich umów agencyjnych KLAUZULĘ FAIR PLAY, gwarantujemy naszym Agentom bezpieczeństwo portfela Klientów, a tym samym prowadzenia biznesu  oraz, a może przede wszystkim, pierwszeństwo w obsłudze sprzedażowej pozyskanych Klientów – powiedziała Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Wiener.

Model biznesowy Wiener oparty jest na bliskiej relacji z siecią sprzedaży, bezpośrednim wspieraniu sprzedawców w terenie oraz stale poszerzanej i uatrakcyjnianej ofercie. Najbliższe tygodnie to czas kolejnych wdrożeń produktowych oraz nowoczesnych i w pełni cyfrowych ścieżek sprzedaży na nowej platformie Wie.net.

– Wdrożenie nowej  platformy umożliwia Agentom jeszcze sprawniejszą obsługę zdalną Klientów. Będzie ona tym lepsza, im bardziej kompletne dane Klientów znajdą się w systemie. Wiemy, że rynek ma z tym problem, dlatego chcemy zapewnić Agentom poczucie bezpieczeństwa w wykorzystywaniu wszystkich możliwości, jakie niesie ze sobą Wie.net. Zobowiązujemy się, że nie będziemy podejmować bezpośrednich działań sprzedażowych wobec Klientów pozyskanych przez Agenta – dodaje Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Wiener.

KLAUZULA FAIR PLAY to element konsekwentnie realizowanej od lat strategii bliskiej współpracy z siecią agencyjną. Spółka planuje szereg wdrożeń produktowych odpowiadających na potrzeby coraz bardziej wymagającego rynku oraz rozwiązań technicznych i biznesowych ułatwiających codzienną pracę agentom. Wszystkie te działania są stale wspierane komunikacyjnie na Facebooku w Cafe Wiener – platformie do ciekawych dyskusji i wymiany doświadczeń.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Rekrutacja do Jury konkursu Telemarketer Roku 2019

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB już po raz jedenasty organizuje konkurs Telemarketer Roku. To jedyne takie wydarzenie dla branży contact center, w którym nagradzani są konsultanci telefoniczni. Od 7 do 17 stycznia 2019 można zgłaszać swoje kandydatury do Jury konkursu.
Czytaj więcej

Pożar na warszawskim Annopolu. Awaria T-Mobile

Pożar, który wybuchł około godz. 8:15 na warszawskim Annopolu (dzielnica Białołęka) spowodował spore straty. Ewakuowano około 100 osób, a część budynku uległa zawaleniu. Jak informował młodszy brygadier Karol Kierzkowski z PSP, pożar objął 70 proc. powierzchni magazynu). W akcji wzięło udział 50 jednostek straży pożarnej i 160 strażaków.