Wiener gwarantuje swoim agentom pierwszeństwo w relacjach z klientami, pozyskanymi za ich pośrednictwem. Takie zobowiązanie znalazło się we wdrożonej do wszystkich umów agencyjnych klauzuli fair play. Ma to być dowodem na uczciwość współpracy Wiener i agentów obsługujących klientów końcowych.
Nowe technologie, potrzeba precyzyjnej personalizacji oferty oraz przeniesienie komunikacji z offline do online – to wszystko redefiniuje rolę agenta ubezpieczeniowego. Jest on doradcą, który dziś, dzięki nowoczesnym technologiom, może profesjonalnie i sprawnie obsłużyć nawet najbardziej wymagającego klienta. Niezwykle ważna w tym procesie jest relacja agenta z ubezpieczycielem, która powinna opierać się na wzajemnym zaufaniu i stałej komunikacji dopasowanej do potrzeb agenta. Wiener od lat kieruje się we współpracy z agentami wartościami takimi jak zaufanie, lojalność i transparentność. Podpisanie KLAUZULI FAIR PLAY przez Wiener jest formalnym potwierdzeniem tych praktyk.
– Mamy świadomość, że stabilne i transparentne relacje z Partnerami biznesowymi oraz wspieranie ich codziennej pracy pozwala nam realizować ambitne cele. A jest to szczególnie trudny czas dla całej branży ubezpieczeń. Wprowadzając do wszystkich umów agencyjnych KLAUZULĘ FAIR PLAY, gwarantujemy naszym Agentom bezpieczeństwo portfela Klientów, a tym samym prowadzenia biznesu oraz, a może przede wszystkim, pierwszeństwo w obsłudze sprzedażowej pozyskanych Klientów – powiedziała Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Wiener.
Model biznesowy Wiener oparty jest na bliskiej relacji z siecią sprzedaży, bezpośrednim wspieraniu sprzedawców w terenie oraz stale poszerzanej i uatrakcyjnianej ofercie. Najbliższe tygodnie to czas kolejnych wdrożeń produktowych oraz nowoczesnych i w pełni cyfrowych ścieżek sprzedaży na nowej platformie Wie.net.
– Wdrożenie nowej platformy umożliwia Agentom jeszcze sprawniejszą obsługę zdalną Klientów. Będzie ona tym lepsza, im bardziej kompletne dane Klientów znajdą się w systemie. Wiemy, że rynek ma z tym problem, dlatego chcemy zapewnić Agentom poczucie bezpieczeństwa w wykorzystywaniu wszystkich możliwości, jakie niesie ze sobą Wie.net. Zobowiązujemy się, że nie będziemy podejmować bezpośrednich działań sprzedażowych wobec Klientów pozyskanych przez Agenta – dodaje Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Wiener.
KLAUZULA FAIR PLAY to element konsekwentnie realizowanej od lat strategii bliskiej współpracy z siecią agencyjną. Spółka planuje szereg wdrożeń produktowych odpowiadających na potrzeby coraz bardziej wymagającego rynku oraz rozwiązań technicznych i biznesowych ułatwiających codzienną pracę agentom. Wszystkie te działania są stale wspierane komunikacyjnie na Facebooku w Cafe Wiener – platformie do ciekawych dyskusji i wymiany doświadczeń.