Connect with us

Zdalne nadzorowanie rozmów LiveChat

SYSTEMY CC

Zdalne nadzorowanie rozmów LiveChat

Zdalne nadzorowanie rozmów LiveChat

Wrocławskie chat contact center .BespokeChat udostępniło za pośrednictwem LiveChat Marketplace aplikację Super Vision pozwalającą zdalnie monitorować pracę agentów korzystających z LiveChat.

Aplikacja pozwala na obserwację do ośmiu trwających rozmów agentów, analizę odpowiedzi i ich prędkości i podpowiadanie agentom w taki sposób, że nie jest to widoczne dla Klienta. Po uruchomieniu aplikacji, trener widzi do ośmiu rozmów obok siebie, które automatycznie się odświeżają oraz zamykają po zakończeniu. Stanowi to duże udogodnienie w stosunku do standardowej funkcjonalności LiveChat pozwalającej na monitoring tylko jednej rozmowy na raz.

– Aplikację wykorzystujemy z sukcesem wewnątrz firmy już ponad 3 lata, dzięki czemu jesteśmy w stanie sprawnie kontrolować wszystkich agentów i skutecznie zadbać o merytorykę i dynamikę każdej trwającej rozmowy. Proces superwizji to jeden z najważniejszych sposób, w jaki dbamy o najwyższą jakość rozmów prowadzonych przez naszych konsultantów. W okresie, gdy wiele firmy zmieniło tryb pracy na zdalny dzielimy się tą aplikacją, aby ułatwić pracę trenerów w zdalnych zespołach obsługi czat jak również ułatwić wdrożenia nowych pracowników, dla których asysta za pośrednictwem aplikacji Super Vision będzie ogromną pomocą i wsparciem w pierwszych dniach pracy na czacie – mówi Paweł Antkowiak, prezes BespokeChat sp. z o.o.

Trener podglądający trwające rozmowy agentów widzi wszystkie wiadomości wysyłane przez agent i klienta, może na bieżąco reagować posyłając instrukcje agentowi lub gotowe odpowiedzi dla klienta, które agent musi wyłącznie skopiować i wysłać.

Aplikacja dostępna jest dla wszystkich użytkowników narzędzia LiveChat pod linkiem https://www.livechat.com/marketplace/apps/super-vision/, podgląd czatów działa dla kont administratorów. Aplikacja oferuje jednodniowy okres trial.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE