Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

TAURON odmraża Punkty Obsługi Klienta

Drzwi dla klientów otwierają od wtorku trzy największe Punkty Obsługi Klienta – w Katowicach, Krakowie, Wrocławiu. Placówki wyposażone zostały w dodatkowe środki ochrony osobistej dla pracowników i klientów.

Na razie, ze względów bezpieczeństwa, w punktach stacjonarnych obsługiwani będą klienci, którzy wcześniej zamówią wizytę poprzez infolinię lub czat. Od połowy marca, kiedy zamknięto POK-i TAURON obsłużył zdalnie niemal milion klientów.

Od wtorku klienci mogą korzystać z placówek zlokalizowanych w Krakowie przy ul. Łagiewnickiej 60, w Katowicach przy ul. Widok 19 oraz we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 60A.

W Grupie TAURON zdajemy sobie sprawę z tego, że w szczególnie skomplikowanych sprawach niektórzy klienci wolą bezpośredni kontakt z naszymi pracownikami. Dlatego zdecydowaliśmy się na stopniowe otwieranie stacjonarnych placówek obsługi – informuje Filip Grzegorczyk, prezes zarządu TAURON Polska Energia. – Warto pamiętać, że wiele spraw związanych z dostawą energii elektrycznej, przyłączeniem do sieci oraz sprzedażą prądu i gazu, załatwić można zdalnie, bez wychodzenia z domu. Najwygodniej można to zrobić przez serwis obsługowy Mój TAURON, czynny 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu – wyjaśnia Grzegorczyk.

Nowy tryb pracy punktów obsługi wynika z konieczności zachowania daleko idących środków ostrożności w kontaktach bezpośrednich. W obecnej sytuacji ciągle ważne jest, by nie dopuścić do gromadzenia się w jednym miejscu zbyt wielu osób, stąd wymóg umówienia wizyty na konkretną godzinę w wybranej przez klienta placówce.

Każdy z udostępnionych klientom punktów obsługi czynny jest dłużej niż dotychczas – od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00, w soboty od 9.00 do 14.00.

Drugi etap

Wizytę w punkcie obsługi można zamówić poprzez infolinie TAURONA: 32 606 0 606 i 32 606 0 616 lub za pośrednictwem czatu. Pracownik rejestrujący wizytę w pierwszej kolejności będzie podpowiadał klientom, jak w prosty sposób załatwić daną sprawę zdalnie, bez wychodzenia z domu. Jeżeli sprawa okaże się skomplikowana, bądź z innych względów konieczna do załatwienia w sposób bezpośredni, klient zostanie umówiony na wizytę w punkcie obsługi.

Dla zachowania bezpieczeństwa klientów i pracowników, placówki obsługi wyposażone zostały w dodatkowe środki ochrony osobistej. Na stanowiskach obsługi i w punktach informacyjnych zamontowano elementy oddzielające pracowników od klientów. Tak jak w sklepach i aptekach wprowadzono też wymóg zakładania rękawiczek ochronnych. Do dyspozycji klientów są również płyny dezynfekujące.

W planach jest udostępnienie klientom kolejnych punktów obsługi. Harmonogram ich otwarcia zależał będzie od sytuacji epidemicznej w kraju.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Najlepsza infolinia w PKO Bank Polski

Contact Center PKO Banku Polskiego otrzymało wyróżnienie „Najlepsza Infolinia” w badaniu jakości obsługi Instytucja Roku 2016. To kolejne wyróżnienie dla konsultantów banku – w zeszłym roku po raz jedenasty znaleźli się na podium badania infolinii bankowych ARC Rynek i Opinia, w tym po raz dziesiąty na pierwszym miejscu.
Czytaj więcej

Pierwsze urodziny Asystenta głosowego w bankowej aplikacji mobilnej IKO

Minął rok od uruchomienia Asystenta głosowego w aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego. Przy jego pomocy, używając mówionych poleceń, można m.in. zrobić przelew zwykły do zdefiniowanego odbiorcy lub na numer konta oraz przelew na telefon, a także sprawdzić stan środków na rachunku. Funkcji i możliwości Asystenta będzie stopniowo przybywać.
Czytaj więcej

Credit Agricole zrobi sobie przerwę

Na weekend 16-18 czerwca Bank Credit Agricole planuje przerwę technologiczną. Kilka dotychczas wykorzystywanych systemów informatycznych zostanie połączonych w jeden. W tym czasie nie będzie możliwe logowanie się do systemu bankowości elektronicznej, ani zlecanie w nim transakcji.