PZU zwyciężyło w rankingu “My Company”

PZU to w opinii klientów najbardziej godna zaufania firma ubezpieczeniowa. Zwyciężył w prestiżowym rankingu miesięcznika „My Company”.

PZU otrzymał tytuł Marka Godna Zaufania w kategorii „firma ubezpieczeniowa”. Na PZU wskazało najwięcej spośród prawie dwudziestu tysięcy przedsiębiorców badanych na zlecenie miesięcznika.

Dobra opinia klientów jest dla nas największym wyróżnieniem. Koncentrujemy się na tym, by zapewniać im sprawną i fachową obsługę, szeroki zakres usług i produkty dopasowane do ich potrzeb. Cieszymy się, że nasze wysiłki znajdują uznanie – mówi prezes PZU Beata Kozłowska-Chyła.

Jak podkreśla, PZU dba o to, by wspierać klientów także w trudnym okresie związanym z pandemią koronawirusa. – Oferujemy im bezpłatną pomoc prawną i rozszerzamy możliwość zdalnego korzystania z naszych usług. Chcemy wspierać małe i średnie przedsiębiorstwa mające problemy finansowe, ułatwiając im zakup i kontynuowanie ubezpieczenia na korzystnych warunkach – dodaje prezes Kozłowska-Chyła.

PZU zaufało aż 15 milionów Polaków. – To zobowiązuje. Dlatego wciąż rozwijajmy nasze produkty i usługi, by w jak najlepszy sposób zaspokajały oczekiwania klientów. Kładziemy nacisk na innowacje i rozwój zdalnych kanałów kontaktu. W okresie pandemii wspieramy doradztwem prawnym osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, które są zmuszone szukać pomocy w ramach oferowanej przez rząd tzw. tarczy antykryzysowej – mówi prezes PZU Życie Aleksandra Agatowska.

Jak zaznacza, w budowanie relacji z klientami są w PZU zaangażowani wszyscy. – To pracownicy Contact Center, doradcy w oddziałach, agenci PZU, specjaliści od innowacji i produktów, na czele z zarządem. Wszyscy pracujemy na zaufanie milionów Polaków. Dowodem na to, jaką wagę przykładamy do potrzeb klientów, jest fakt, że odpowiedzialność za Customer Experience leży bezpośrednio w kompetencjach prezesa PZU Życie – dodaje prezes Agatowska.

To już piąte z rzędu zwycięstwo PZU w badaniu „My Company”, które określa poziom zaufania polskich przedsiębiorców do marek produktów i usług skierowanych do biznesu. Ankietowani są co roku proszeni o udzielenie odpowiedzi, której marce w danej kategorii ufają najbardziej. W tym roku w sondażu brało udział prawie pięć tysięcy ankietowanych, którzy głosowali w 26 kategoriach.

Wyniki badania Marka Godna Zaufania 2020 są dostępne na stronie internetowej http://markagodnazaufania.pl/ i w najnowszym wydaniu magazynu „My Company Polska”.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

20 mln zł kary za misseling

Open Life TU Życie stosował wobec konsumentów nieuczciwą sprzedaż (misselling) ubezpieczeń na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym. Został przez UOKiK ukarany 20 mln zł.
więcej

Bank Pekao z najlepszą bankową infolinią

W XXI edycji badania realizowanego przez ARC Rynek i Opinia, obsługiwana przez Pekao Direct infolinia Banku Pekao zajęła pierwsze miejsce w mailowej i telefonicznej obsłudze klienta, wyprzedzając znacznie konkurencję.
więcej

Firmy ubezpieczeniowe w awangardzie cyfrowej obsługi klientów

Rok 2020 upłynął pod znakiem cyfrowego przyspieszenia. Ten trend był bardzo wyraźny także w branży ubezpieczeniowej. Postępująca transformacja technologiczna przyniosła gruntowne zmiany w sposobie pozyskiwania klientów, obsłudze operacyjnej, płatnościach składek, wypłatach ubezpieczeń czy mechanizmach zdalnej identyfikacji.