Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

grafik

lub grafik pracy. Krótkookresowy (tygodniowy, dwutygodniowy lub miesięczny - rzadziej dzienny) plan pracy agentów call center. Do planowania grafiku może służyć oprogramowanie WFM.

Co drugi spór na korzyść abonenta

Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował raport, w którym wskazuje, że co drugi prowadzony przez UKE spór polubowny abonenta z operatorem kończył się na korzyść abonenta. UKE w ten sposób odzyskał 400 tys. zł dla konsumentów.

UKE poinformował, że w 2019 roku wpłynęło ponad 250 wniosków w sprawach pocztowych i nieco ponad tysiąc w sprawie usług telekomunikacyjnych.  Co trzeci wniosek dotyczył kwestii zawarcia, zmiany lub rozwiązania umowy z operatorem (325 wniosków).

Jak wskazuje UKE – powodem tego jest dość częste sytuacje, w których abonenci nie zapoznają się nawet z przekazywanym przez operatorów podsumowaniem ofert.

 – Przed zawarciem umowy lub akceptacją warunków przesłanych przez dostawcę usług np. na adres poczty elektronicznej, należy zapoznać się ze szczegółowymi warunkami umowy, w szczególności w zakresie ponoszonych opłat, okresu trwania promocji, usług dodatkowych oraz terminu obowiązywania umowy. Rozwiązanie umowy przed terminem jej obowiązywania, wiąże się z naliczeniem przez dostawcę usług tzw. „kary umownej”. – czytamy w raporcie UKE.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Rząd tylnymi drzwiami chce ograniczyć telemarketing

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB skrytykowało rozesłany przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów projekt ustawy prawo komunikacji elektronicznej. Zaproponowane przez legislatora rozwiązania, nie tylko utrudnią działanie firm z branży marketingu (direct, e-commerce i call center) ale i całego biznesu.
więcej

UOKiK zmusił UPC do rekompensaty dla klientów

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny zobowiązał UPC Polska do zakończenia szkodliwej dla konsumentów praktyki oraz przyznania im rekompensaty – decyzja jest prawomocna. Przedsiębiorca, który oferuje do umowy dodatkowo płatne usługi musi uzyskać wyraźną zgodę konsumenta na ich aktywację.
więcej

4 mln zł kary dla Profi Credit Polska

Za krzywdzące praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów Prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył na Profi Credit Polska karę ponad 4 mln zł. Pożyczkodawca pobierał opłaty przewyższające zaciągnięte kredyty konsumentów oraz wypłacał im kolejne pożyczki bez uzyskania ich zgody i bez oceny zdolności kredytowej. Firma nie udzielała konsumentom rzetelnych informacji o warunkach wypowiedzenia umowy i niesłusznie naliczała konsumentom opłaty za okres po rozwiązaniu umowy.