Connect with us

Avaya liderem AI wg. Nuance Communications

SYSTEMY CC

Avaya liderem AI wg. Nuance Communications

Avaya liderem AI wg. Nuance Communications

Nuance Communications uznała firmę Avaya, za lidera w dziedzinie dostarczania innowacyjnych narzędzi do komunikacji i współpracy zbudowanych w oparciu o sztuczną inteligencję (AI).

Klienci komunikują się z przedsiębiorstwami za pomocą różnorodnych urządzeń mobilnych – telefonów i tabletów oraz poprzez zróżnicowane kanały – rozwiązania głosowe, dotykowe lub zbudowane w oparciu o gesty. Rośnie również popularność wirtualnej lub rozszerzonej rzeczywistości. Zaspokojenie potrzeb klientów wymaga łączenia różnych kanałów komunikacji. W obecnej sytuacji, kiedy gwałtownie wzrastają możliwości i sposoby zdalnych kontaktów biznesowych, konieczne jest zapewnienie klientom spójnej i bezproblemowej obsługi komunikacyjnej.

Avaya wspólnie z Nuance Communications dostarcza firmom rozwiązania komunikacyjne bazujące na sztucznej inteligencji (AI). Projektowane rozwiązania komunikacyjne zapewniają klientom wyższy poziom obsługi i zwiększają rentowność przedsiębiorstw. Dzięki temu poszczególne interakcje są bardziej spersonalizowane i lepiej dopasowane do potrzeb klienta. Natomiast pracownicy przedsiębiorstw, w których dokonano wdrożenia, są bardziej zaangażowani, ponieważ dysponują większą wiedzą pochodzącą z połączonych sztuczną inteligencją aplikacji i są w stanie zapewnić klientom obsługę na wyższym poziomie.

Nuance Communications tworzy konwersacyjne technologie AI, które rozumieją i analizują zachowania klientów, odpowiadając na kontakt z ich strony. Uzupełniają one kompetencje pracowników, zwiększając produktywność i bezpieczeństwo. Firma jest jednym z partnerów technologicznych Avaya. Oba przedsiębiorstwa wspólnie pracują nad dostarczaniem najlepszych na rynku rozwiązań z zakresu mowy, biometryki głosu, wirtualnych asystentów, czatów internetowych i technologii kognitywnych dla organizacji na całym świecie. Celem jest umożliwienie wielokanałowej obsługi klienta za pomocą systemów IVR, urządzeń mobilnych i Internetu.

Firma Avaya uzyskała tytuł Top Growth Partner oraz Top Producing Channel Partner. Drugi z tych tytułów zdobyła już trzeci rok z rzędu. 

Jesteśmy wdzięczni firmie Avaya za stałą współpracę. Bardzo cenimy sobie nasze relacje, dzięki którym wspólnie dostarczamy wartościowe rozwiązania klientom na całym świecie — powiedział Robert Weideman, dyrektor i wiceprezes Nuance Communications. – Avaya podziela naszą wizję szybkich, wartościowych i bezproblemowych kontaktów z klientami. Gratulujemy zespołowi firmy Avaya zasłużonych wyróżnień.

– Firma Avaya jest dumna z otrzymania wyróżnień od swojego strategicznego partnera technologicznego za osiągnięcia w dziedzinie rozwiązań wykorzystujących AI. Nasze rozwiązania wpisują się w trend gospodarki opartej na doświadczeniu i usprawniają komunikację z klientami i pracownikami — powiedział Eric Rossman, wiceprezes firmy Avaya odpowiedzialny za strategiczne sojusze i partnerstwa. Avaya wspólnie z partnerami takimi jak Nuance jest liderem w dziedzinie tworzenia innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych opartych na doświadczeniu.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE