Connect with us

T-Mobile uruchomił Telefon (do) Pogadania

IN-HOUSE

T-Mobile uruchomił Telefon (do) Pogadania

T-Mobile uruchomił Telefon (do) Pogadania

Samotność starszych osób stała się w ostatnich tygodniach szczególnie trudna. W związku z pandemią i obowiązującymi obostrzeniami seniorzy powinni pozostać bezpiecznie w swoich domach. Niestety to powoduje, że tracą możliwość kontaktu z innymi osobami. Dlatego T‑Mobile łączy się w pomocy i wspiera ich poprzez dedykowaną, bezpłatną linię – Telefon Pogadania.

W ostatnich tygodniach wiele starszych osób doświadcza jeszcze mocniej samotności, gdyż w trosce o swoje zdrowie pozostają w mieszkaniach, unikając kontaktu z innymi ludźmi. Niektórzy z nich nie mają bliskich, z którymi mogliby swobodnie porozmawiać, podzielić się swoimi emocjami czy uzyskać odpowiedzi na pytania związane z koronawirusem. Dlatego właśnie T‑Mobile wsparł Fundację „Otwarte Idee” w uruchomieniu specjalnej, bezpłatnej linii telefonicznej dla seniorów – Telefonu Pogadania. W akcję zaangażowanych jest już kilkuset wolontariuszy, w tym kilkudziesięciu, którzy zachęcają starsze osoby do pozostania w domu i wspierają je rozmową.

– Pandemia i konieczność pozostawiana w domach to wielki test dla wszystkich społeczeństw. W tej sytuacji kontakt z bliskimi jest najważniejszy. Dlatego jestem szczególnie dumna, że w takich czasach to właśnie T‑Mobile może wnieść wielką wartość do wielu domów – pomóc być blisko w tymi, których się kocha i ceni. Dla tych, którzy dziś nie mają z kim wymienić myśli dajemy możliwość skorzystania z bezpłatnego Telefonu Pogadania. Wiemy, że każdy temat jest ważny, każda chwila jest ważna i każdy z Nas zasługuje na rozmowę z osobą, która go wysłucha i okaże wspacie mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej T‑Mobile.

Darmowa infolinia dla seniorów dostępna jest pod numerem: 800 012 005. Telefony odbiera grupa wolontariuszy w godzinach od 15:00 do 20:00, ale wraz z rozwojem inicjatywy ich dostępność będzie się zwiększać. Fundacja ogromną wagę przywiązuje do ich starannego przygotowania do rozmów i uwrażliwienia na potrzeby osób starszych. Dodatkowo, cała grupa otrzymała licencje na profesjonalne oprogramowanie contact center i szkolenie techniczne zapewnione przez OEX Voice Contact Centre.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE