Livechat z integracją do Apple Business Chat

Klienci wrocławskiej spółki LiveChat Software mogą skorzystać z integracji z Apple Business Chat (ABP). Dla wielu będzie to nowy kanał komunikacji w oparciu o aplikację Messages w produktach marki Apple.

– Cieszymy się, że od teraz wspieramy Apple Business Chat. To nowy, bardzo angażujący, sposób w jaki firmy mogą docierać do swoich klientów wykorzystujących produkty Apple. Biznesy wykorzystujące LiveChat mogą teraz z łatwością dołączyć do Bety Apple Business Chat – powiedział prezes LiveChat Software Mariusz Ciepły.

Dzięki zaoferowanej przez LiveChat integracji, klienci korzystając z rozwiązań marki Apple będą mogli m.in. sfinalizować zakup przy wykorzystaniu Apple Pay.

Końcowi użytkownicy, aby połączyć się z konsultantem, mogą zainicjować połączenie na stronie www, albo w aplikacji iOS. Rozmowa z agentem rozpocznie się natychmiast, a klienci będą mogli do niej zawsze wrócić w wygodnym dla siebie czasie. ABP jest obecnie dostępny dla użytkowników i firm z całego świata w trybie Beta i jest wbudowany w system iOS w wersji 11.3 oraz późniejszych

Jak podaje LiveChat informacje wysłane przez Business Chat są przekazywane przez platformę LiveChat do konsoli poszczególnych agentów. Integracja jest zbudowana w oparciu o API platformy LiveChat.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *