Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

Jakość obsługi klienta w Warcie potwierdzona przez Rzecznika Finansowego

Sprawozdanie Rzecznik Finansowego za 2019 kolejny rok z rzędu potwierdziło najwyższą jakość obsługi klienta w towarzystwie ubezpieczeniowym Warta. Firma ponownie znalazła się na czele zestawienia firm zarówno w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych jak i majątkowych.

Sprawozdanie Rzecznika Finansowego to jedno z najważniejszych i najbardziej obiektywnych raportów potwierdzających jakość obsługi w branży ubezpieczeniowej. Raport ten m.in. przedstawia liczbę skarg zgłaszanych przez klientów na poszczególne firmy ubezpieczeniowe. Po zestawieniu tych liczb z udziałem w rynku otrzymujemy zestawienie firm oferujących najwyższy standard rozwiązywania spraw klientów.  Podsumowanie roku 2019 wskazuje spółkę majątkową Warty jako lidera pod względem jakości obsługi klienta zarówno w obszarze ubezpieczeń komunikacyjnych jak i majątkowych.

Wskaźnik ten w przypadku Warty wyniósł zaledwie 62 proc. (im niższy tym mniej skarg w stosunku do udziału w rynku).  Na miejscu drugim i trzecim znalazły się kolejno Ergo Hestia (81 proc.) i Allianz Polska (100 proc.).

Kolejny rok z rzędu sprawozdanie Rzecznika Finansowego potwierdza najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. To dla nas ważne i wielkie wyróżnienie a także najlepszy dowód na to, że to co robimy niesie realną pomoc naszym klientom. Nie spoczywamy na laurach. Nadal widzimy pewne aspekty naszej pracy wymagające poprawy, planujemy także wdrożenie kolejnych innowacji podnoszących komfort naszych klientów. Wierzę, że dzięki takiemu podejściu również za rok będziemy liderem w obsłudze klienta na rynku ubezpieczeniowym – mówi Rafał Stankiewicz, Wiceprezes Zarządu Warty.

Total
6
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Medicover wdrożył na infolinii voicebota

Medicover w Polsce wprowadził nowe usprawnienie pracy infolinii dla pacjentów. Wdrożono właśnie automatycznego bota, z którym można porozmawiać pod numerem telefonu 500 900 500. Wirtualna asystentka Anna odpowie na pytania, udzieli wskazówek, jak skorzystać z naszych usług, a w razie potrzeby przekieruje do konsultanta. – zapewnia firma na swoim profilu w Linkedin.