Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

mystery shopper

(inaczej tajemniczy klient) to osoba zatrudniona przez firmę lub agencję, której zadaniem jest odwiedzenie sklepu lub punktu sprzedaży i dokonanie zakupów lub uzyskanie informacji na temat produktów lub usług oferowanych przez daną firmę. Celem tajemniczego klienta jest przeprowadzenie niezależnej oceny jakości obsługi klienta, poziomu sprzedaży lub jakości produktów lub usług.

Tajemniczy klient często udaje klienta typowego, a następnie ocenia wszystkie aspekty obsługi klienta, takie jak uprzejmość i pomocność sprzedawcy, czystość sklepu, jakość produktów lub usług i ogólną jakość doświadczenia zakupowego. Oceny te są później raportowane firmie lub agencji, która zleciła wykonanie badania.

Tajemniczy klient jest używany przez firmy, aby zbierać informacje o jakości obsługi klienta i jakości produktów lub usług oferowanych przez konkurencję lub w ramach własnej firmy. Ta metoda pozwala firmom na poprawę jakości swoich produktów lub usług oraz na szkolenie personelu, co zwiększa lojalność klientów i zyski firmy.

Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Jakość obsługi klienta w Warcie potwierdzona przez Rzecznika Finansowego

Sprawozdanie Rzecznik Finansowego za 2019 kolejny rok z rzędu potwierdziło najwyższą jakość obsługi klienta w towarzystwie ubezpieczeniowym Warta. Firma ponownie znalazła się na czele zestawienia firm zarówno w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych jak i majątkowych.

Sprawozdanie Rzecznika Finansowego to jedno z najważniejszych i najbardziej obiektywnych raportów potwierdzających jakość obsługi w branży ubezpieczeniowej. Raport ten m.in. przedstawia liczbę skarg zgłaszanych przez klientów na poszczególne firmy ubezpieczeniowe. Po zestawieniu tych liczb z udziałem w rynku otrzymujemy zestawienie firm oferujących najwyższy standard rozwiązywania spraw klientów.  Podsumowanie roku 2019 wskazuje spółkę majątkową Warty jako lidera pod względem jakości obsługi klienta zarówno w obszarze ubezpieczeń komunikacyjnych jak i majątkowych.

Wskaźnik ten w przypadku Warty wyniósł zaledwie 62 proc. (im niższy tym mniej skarg w stosunku do udziału w rynku).  Na miejscu drugim i trzecim znalazły się kolejno Ergo Hestia (81 proc.) i Allianz Polska (100 proc.).

Kolejny rok z rzędu sprawozdanie Rzecznika Finansowego potwierdza najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. To dla nas ważne i wielkie wyróżnienie a także najlepszy dowód na to, że to co robimy niesie realną pomoc naszym klientom. Nie spoczywamy na laurach. Nadal widzimy pewne aspekty naszej pracy wymagające poprawy, planujemy także wdrożenie kolejnych innowacji podnoszących komfort naszych klientów. Wierzę, że dzięki takiemu podejściu również za rok będziemy liderem w obsłudze klienta na rynku ubezpieczeniowym – mówi Rafał Stankiewicz, Wiceprezes Zarządu Warty.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

UOKIK wszczyna dwa postępowania wobec Telekomunikacji Stacjonarnej

UOKiK sprawdził działania Telekomunikacji Stacjonarnej po licznych skargach od konsumentów i rzeczników konsumentów. Wskazywali oni przede wszystkim, że spółka podaje się za dotychczasowego operatora telekomunikacyjnego, a w rzeczywistości oferuje zupełnie nową umowę. Taka praktyka stosowana jest głównie wobec osób starszych. Efektem podpisania nowego kontraktu może być konieczność opłacania dwóch abonamentów i zapłata kary umownej w przypadku rezygnacji z jednego z nich.
Czytaj więcej

Za kilka dni poznamy Telemarketera Roku i Ambasadora Call Center

10 czerwca podczas uroczystej gali poznamy nazwiska laureatów branżowego konkursu „Telemarketer Roku 2015”. Dziś już ostatni, trzeci dzień „finałowych przesłuchań”. Telemarketerzy realizują zadania konkursowe, czyli rozmowę według skryptu przygotowanego przez jury, a tuż po niej mają spotkanie ze składem oceniającym. Dużym zainteresowaniem cieszy się zadanie dodatkowe dla chętnych – sprzedaż przez Internet z wykorzystaniem narzędzia Altar Sell Surfing.