Connect with us

Adwokaci uruchomili infolinię dla medyków

AKTUALNOŚCI

Adwokaci uruchomili infolinię dla medyków

Adwokaci uruchomili infolinię dla medyków

Co chwila powstają nowe infolinie. Jedne udzielają informacji o epidemii, inne niejako wyręczają telefony dyżurne stacji sanitarno-epidemiologicznych, a jeszcze inne obsługują konkretne grupy klientów czy nawet zawodów. Nie inaczej jest i tym razem. Okręgowa Rada Adwokacka w Warszawie we współpracy z Okręgową Izbą Lekarską w Warszawie uruchomiła infolinię dla lekarzy, ratowników medycznych czy pielęgniarek.

Kiedy przedstawiciele zawodów medycznych walczą na pierwszej linii frontu z koronawirusem, chcemy, aby mieli nasze wsparcie w odpowiedzi na zgłaszane przez nich liczne wątpliwości, dotyczące ich uprawnień i obowiązków w związku z trwającą epidemią – mówi adw. Mikołaj Pietrzak.

Infolinia (22 290-20-50) jest bezpłatna i czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00. Czynni jest także e-mail: adwokacidlamedykow@ora-warszawa.com.pl – pomoc mailowa jest obsługiwana na bieżąco.

– Apel o bezinteresowną pomoc prawną dla medyków skierowany do Koleżanek i Kolegów adwokatów z warszawskiej izby, spotkał się z bardzo pozytywna reakcją. W przeciągu jednego dnia zgłosiło się ponad 50 adwokatów, aby bezinteresownie świadczyć taką pomoc. Infolinia działa już od poniedziałku 6 kwietnia br. Cały czas dzwonią telefony – mówi pomysłodawca akcji adw. Michał Fertak, rzecznik prasowy ORA w Warszawie.

– W obecnej, nietypowej sytuacji każde dodatkowe wsparcie dla medyków jest bardzo ważne i potrzebne. Naszą rolą jako lekarzy jest leczenie pacjentów i na tym musimy się skupiać. Jednocześnie zmieniają się przepisy prawa, pojawiają się i zaczynają obowiązywać nowe dla nas regulacje, jest duży chaos, dlatego dziękujemy ORA za pomoc w odnalezieniu się w zmieniającej się prawnej rzeczywistości – mówi Prezes Okręgowej Izby lekarskiej Łukasz Jankowski.

Aktualnie w projekt zaangażowanych jest ponad 50 adwokatów, aplikantów adwokackich i prawników należących do Warszawskiej Izby, którzy tak długo jak to będzie potrzebne, będą wspierać medyków swoją wiedzą i doświadczeniem w walce z pandemią.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE