Connect with us

Awaria w mBanku

IN-HOUSE

Awaria w mBanku

Awaria w mBanku

Klienci największego banku internetowego – mBank – zgłaszają awarię systemu bankowego. Klienci skarżą się, że nie mają możliwości zalogowania się do serwisu transakcyjnego zarówno w wersji desktopowej, jak i mobilnej. Są duże problemy ze skorzystaniem także z serwisu korporacyjnego. Część klientów zgłasza także problemy z kontaktem z infolinią banku.

Klienci banku zgłaszają przeróżne problemy – od logowania na komputerze, przez aplikację mobilną, a nawet płatność BLIK-iem. Niemożliwe jest więc również wykonywanie przelewów online. Sprawdziliśmy również w redakcji – rzeczywiście, kilku naszych współpracowników, którzy posiadają swoje rachunki w tym banku, także ma problemy z zalogowaniem się do systemu transakcyjnego.

mBank nie wydał jeszcze żadnego komunikatu w tej sprawie.

foto: downdetector
foto: downdetector

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE