Connect with us

PZU Zdrowie uruchomiło infolinię psychologiczną

IN-HOUSE

PZU Zdrowie uruchomiło infolinię psychologiczną

PZU Zdrowie uruchomiło infolinię psychologiczną

PZU Zdrowie uruchamia bezpłatną infolinię psychologiczną dla wszystkich pracowników służby zdrowia. Lekarze, pielęgniarki czy ratownicy medyczni, którzy walczą z koronawirusem, otrzymają fachową pomoc psychologa.

Obecnie wszyscy jesteśmy narażeni na stres, ale jest grupa, która w sposób szczególny doświadcza skutków epidemii – to pracownicy służby zdrowia. Wiemy, że wielu z nich nie wraca do swoich domów, nie chcąc narażać swoich bliskich, pracują w ciągłym stresie, pod presją czasu i obostrzeń epidemiologicznych. Nie ma chyba osoby, która nie byłaby im dzisiaj wdzięczna za to, co dla nas robią. Dlatego chcemy dać im specjalne wsparcie – uruchomiliśmy bezpłatną pomoc psychologiczną dla tych, którzy pracują na pierwszej linii frontu walki z koronawirusem. Mogą dzwonić codziennie, także w weekendy, porozmawiać, uzyskać poradę. W chwilach napięcia często ważne jest, że ktoś nas po prostu wysłucha – mówi prezes PZU Życie Aleksandra Agatowska.

Infolinia psychologiczna działa pod numerem telefonu 22 505 11 77. Jest czynna od 8 do 20.

O naszej akcji mówimy „PZU Zdrowie dla zdrowia”. Pomoc dla personelu medycznego jest dla nas naturalna, ponieważ jesteśmy częścią polskiego systemu ochrony zdrowia. Zdajemy sobie sprawę z wysiłku i poświęcenia lekarzy, pielęgniarek czy pracowników laboratoriów. Wielogodzinne dyżury w trudnych warunkach, rozłąka z rodziną i bezpośredni kontakt z ludzkimi tragediami mogą negatywnie wpływać na zdrowie psychiczne medyków. Dlatego chcemy temu przeciwdziałać – wyjaśnia pełniąca obowiązki prezes PZU Zdrowie Anna Janiczek.

Psychologowie PZU Zdrowie mają olbrzymie doświadczenie w zdalnej pomocy psychologicznej. To eksperci pracujący m.in. w Ogólnopolskim Telefonie Zaufania, Ogólnopolskim Telefonie „Niebieska Linia”, Centrum Wsparcia dla Osób w Stanie Kryzysu Psychicznego, Fundacji Nagle Sami oraz Telefonie Zaufania dla Dzieci i Młodzieży.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE