Connect with us

mBank digitalizuje kolejne procesy

IN-HOUSE

mBank digitalizuje kolejne procesy

mBank digitalizuje kolejne procesy

Od teraz można składać reklamacje transakcyjne dotyczące kart on-line. Aby złożyć reklamację na brak wypłaty gotówki zdeponowanej we wpłatomacie lub niesłuszne obciążenie rachunku z tytułu płatności kartą czy operacji w bankomacie wystarczy na stronie banku w zakładce kontakt wybrać „reklamacje”.

Klient zostanie poproszony o zalogowanie się do systemu transakcyjnego banku – gdzie dokończy swój proces składania reklamacji.

Dotychczas klienci mBanku chcący złożyć reklamację – musieli udać się do najbliższej placówki bankowej, skontaktować się z infolinią lub skorzystać z czatu lub usług tradycyjnej poczty. Od teraz reklamacje transakcyjne z wykorzystaniem karty będzie można złożyć dużo prościej i bez wychodzenia z domu.

mBank w skierowanej do klientów informacji wylicza sytuacje, w których mogą oni skorzystać z reklamacji on-line. Za pośrednictwem tego rozwiązania będzie można reklamować zasadniczo wszystkie operacje wykonywane kartami – od tych realizowanych w bankomatach lub wpłatomatach, aż po płatności w internetowych sklepach.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE