Connect with us

Czy kolejka do sklepu jest bezpieczna w czasie epidemii?

AKTUALNOŚCI

Czy kolejka do sklepu jest bezpieczna w czasie epidemii?

Czy kolejka do sklepu jest bezpieczna w czasie epidemii?

Algotech Polska, znany integrator systemów contact center, w związku z epidemią koronawirusa promuje kolejki wirtualne. Nie trzeba już stać w kolejce do sklepu spożywczego przez godzinę lub dwie. O konieczności dołączenia do kolejki fizycznej powiadomi nas wiadomość SMS.

Koronawirus sprawił, że wykonywanie praktycznie każdej codziennej czynności jest utrudnione. Ograniczenia liczby klientów placówkach handlowych jest tego najwyraźniejszym przejawem.

Długie kolejki przed sklepami mają w założeniu przyczyniać się do zwiększenia naszego bezpieczeństwa. Jednak nie każda kolejka może ustawić się przez sklepem na świeżym powietrzu. Często sklepy wielkopowierzchniowe są zlokalizowane galeriach handlowych, gdzie  w zamkniętym pomieszczeniu stoi kilkadziesiąt lub nawet setki osób. Czy w takich warunkach możemy czuć się bezpiecznie?

Jednocześnie doniesienia medialne wzajemnie się wykluczają. Instytutu badawcze i naukowcy podają różne dane dotyczące bezpiecznej odległości pomiędzy nami. Jedni mówią o 2 inni o 4 metrach. W grę wchodzi jeszcze wiatr, czy słabszy jest bezpieczny, czy silniejszy już nie. Mamy więc prawo pytać w jaki sposób zminimalizować ryzyko kontaktu z innymi osobami. Możemy nie czuć się w 100% bezpiecznie.

Linistry oferuje wysoce skalowalne, stabilne, oparte o chmurę rozwiązanie cyfrowego zarządzania kolejkami, zmieniające kolejki w świecie realnym w kolejki wirtualne  – mówi Zsolt Fekete Prezes Aglotech Polska – Jest ono również bardzo proste i szybkie we wdrożeniu, ponieważ nie wymaga od właściciela sklepu lub punktu usługowego instalacji specjalnej infrastruktury. Cały proces trwa od kilku do kilkunastu godzin.

Linistry (Bezpiecznakolejka.pl) może być wdrożona w każdym punkcie handlowym i usługowym, umożliwiając firmom i instytucjom łączenie i przeplatanie obsługi klientów cyfrowych z klasycznymi.

Dzięki temu placówki handlowe będą mogły zaoferować wyższą jakość usług swoim klientom i ograniczyć frustrujący czas oczekiwania w kolejce na wejście do sklepu. Jednocześnie będą mogły zwiększyć bezpieczeństwo klientów, którzy nie będą narażeni na długie przebywanie w coraz dłuższych kolejkach. Jest to szczególnie istotne w momencie, gdy tak naprawdę nie wiemy, czy my sami lub osoba stojąca obok nas jest zakażona czy nie.

Proces powiadamiania klienta jest rozbudowany i dopasowany do możliwości technicznych sprzętu mobilnego posiadanego przez klienta danej placówki handlowej. Powiadomienie o nadejściu naszej kolejki możemy otrzymać sms-em, mailem, chatbotem lub poprzez media społecznościowe, spędzając czas oczekiwania bezpiecznie w domu.

– To jednak nie wszystko – dodaje przedstawiciel Algotech – Bezpiecznakolejka.pl umożliwia również regulowanie kolejki do kas, co jest szczególnie istotne dużych sklepach. Wszyscy chcemy stać w nich jak najkrócej, a dzięki powiadomieniu o nadejściu naszej kolejki do kasy, będziemy mogli dłużej i bardziej płynnie robić zakupy. Większość z nas woli spędzić w kolejce 5 minut zamiast 15 i czuć się bezpieczniej. – podsumowuje Zsolt Fekete.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE