Connect with us

Czy Bank Pocztowy wprowadzi w contact center home office na stałe?

IN-HOUSE

Czy Bank Pocztowy wprowadzi w contact center home office na stałe?

Czy Bank Pocztowy wprowadzi w contact center home office na stałe?

Bank Pocztowy nie wyklucza w przyszłości prowadzenia contact center w modelu home office. Sylwia Kisielewska, Dyrektor Departamentu Contact Centre Banku Pocztowego S.A. w rozmowie CCNEWS.pl poinformowała, że rozważa taki model prowadzenia działalności operacyjnej zarządzanego przez nią contact center.

Od kilku tygodni, w związku z rozprzestrzeniająca się pandemią koronawirusa, znacząca cześć naszego zespołu Contact Centre pracuje zdalnie. Umożliwienie konsultantom telefonicznym obsługę klienta z domu miało pozytywny wpływ na zmniejszenie absencji pracowników spowodowanej zamknięciem szkół i przedszkoli. Nasi konsultanci, których większość to przedstawiciele pokolenia X i Y, są bardzo zadowoleni z tej formy wykonywania obowiązków służbowych. Bardzo możliwe, że w przyszłości, gdy opadnie kurz związany z pandemią, zdecydujemy się na prowadzenie, przynajmniej w części, „zdalnego call center” – mówi Sylwia Kisielewska.

Jak podkreśliła w rozmowie z CCNEWS.pl bank chce być bardziej cyfrowy. Nie wyklucza większego zaangażowania banku w procesy związane z obsługą klienta przez automatycznych asystentów głosowych przy jednoczesnym zwiększeniu interakcji w nowych kanałach cyfrowych – w tym w kanale video.

Bank Pocztowy zachęca swoich klientów do korzystania ze zdalnych kanałów komunikacji, jak dostępna w trybie 24/7 infolinia, systemy bankowości internetowej czy czaty w kanałach social media.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE