Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

grafik

lub grafik pracy. Krótkookresowy (tygodniowy, dwutygodniowy lub miesięczny - rzadziej dzienny) plan pracy agentów call center. Do planowania grafiku może służyć oprogramowanie WFM.

KODA Bots chce podwojenia przychodów w 2020 roku

Ponad 70 wdrożeń, z czego 40 tylko w ubiegłym roku. Ponad 15 milionów wiadomości z czego 90% poprawnie zinterpretowanych, a 60% były dla użytkowników wyczerpujące.

W ubiegłym roku KODA Bots wdrożył swoje rozwiązania u 40 klientów. W tym czasie boty zbudowane przez spółkę obsłużyły 15 mln interakcji, redukując tym samym w ciągu pierwszych 12 tygodni od wdrożenia od 38% do 54% liczby telefonów i e-maili.

Mariusz Pełechaty
CEO KODA Bots

Mamy ambitne plany na 2020 rok. Zamierzamy urosnąć co najmniej dwukrotnie pod względem przychodów. Pracujemy nad kolejnymi wdrożeniami, rozwojem platformy i co się z tym wiąże – szukamy talentów do zespołu developerskiego, działów Customer Success i Project Managementu. – mówi dla ccnews.pl Mariusz Pełechaty, prezes zarządu KODA Bots.

Jak podała spółka, boty osiągnęły otwieralność wysyłanych wiadomości przez popularne komunikatory na poziomie 95-100%, a CTR między 32% a 68%. Zinterpretowały poprawnie aż 90% pytań wysłanych do chatbotów, a w 60% przypadków ich odpowiedzi były dla użytkowników wyczerpujące

Nasz dział R&D testuje nowe rozwiązania, które wkrótce wdrożymy u naszych klientów. Mamy tę przewagę nad wieloma firmami, że możemy sobie pozwolić na więcej, ponieważ dysponujemy własną technologią, która dzięki swej elastyczności pozwala nam na wszelkiego rodzaju eksperymenty, stanowiące później podstawę do wdrożenia nowych funkcji w systemie. – podsumowuje Mariusz Pełechaty.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Biznes oszalał na punkcie SI, jednak potrzebuje wsparcia

Każdy chce skorzystać z rewolucji algorytmów, jednak ⅓ projektów R&D kończy się niepowodzeniem, wynika z raportu Rackspace Technology. Powód? Brak dostępu do danych wysokiej jakości. Obecnie mniej niż 20% badanych uważa, że ich organizacja jest wystarczająco dojrzała w obszarze IT - wdrożenia i rozwoju technologii.
więcej

Firmy czeka fala automatyzacji pracy i procesów

Do 2024 r. firmy obniżą koszty operacyjne o 30 proc. dzięki łączeniu technologii automatyzujących procesy biznesowe oraz ich przemodelowaniu - wynika z analizy Gartnera. Niepewność ekonomiczna w czasie pandemii skłoniła wiele firm do ograniczenia kosztów i poprawienia efektywności operacyjnej. Pomimo ogólnych cięć wydatków wzrosły inwestycje w transformację cyfrową, w szczególności w automatyzację procesów biznesowych.