Connect with us

SMB organizuje dyskusję panelową on-line o przyszłości rynku contact center

EVENTY

SMB organizuje dyskusję panelową on-line o przyszłości rynku contact center

SMB organizuje dyskusję panelową on-line o przyszłości rynku contact center

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB dzisiaj (środa 08.04.2020) o 19.00 organizuje dyskusję panelową online, w trakcie której managerowie rynku contact center porozmawiają o aktualnej sytuacji w branży.  Przedmiotem dyskusji będzie wymiar operacyjny działania jednostek cc w obecnej sytuacji. Dyskusja będzie miała formę wymiany doświadczeń i przewidywań ekspertów współpracujących z SMB.

1,5 godzinne spotkanie on-line poprowadzi  Marcin Sosnowski Dyrektor obszaru CC w SMB, a jego gośćmi będą:

– Dorota Ciejka – Dyrektor dep. doświadczenia pracowników PEKAO Direct
Monika Röhr-Łukasik – Country Director Poland, Sitel Group
Wojciech Glapa – Wiceprezes Zarządu Arteria
Marcin Kapralski – Prezes Zarządu Call Center Inter Galactica Sp. z o.o.
Robert Wasiak – Dyrektor Działu Telesprzedaży Wolters Kluwer Polska
Rafał Dywan – Dyrektor dep. Bankowości Bezpośredniej Bank Millennium
Jacek Barankiewicz – Członek Zarządu SMB

Podczas spotkania poruszone zostaną tematy związane z działalnością rynku podczas epidemii.

Zaproponowane tematy:

  • Jakie działania/zmiany zostały wprowadzone przez firmy w sposobie funkcjonowania jednostek contact center od chwili wybuchu pandemii i wprowadzenia ograniczeń w zakresie przemieszczania się i kontaktów bezpośrednich?
  • Jakie działania/zmiany w sposobie funkcjonowania w wymiarze operacyjnym firmy planują wprowadzić w najbliższym okresie (perspektywa bieżącej działalności operacyjnej kwiecień-maj 2020)?
  • Czy są, a jeśli tak, to jakie, przewidywania dot. rozwoju sytuacji w dłuższym okresie (od czerwca 2020)? Jakie zagrożenia, wyzwania wynikają dla firm z tych przewidywań i czy firmy mają już opracowane strategie działania w dłuższym okresie?
  • Jakie zmiany w funkcjonowaniu contact center obecna sytuacja przyniesie na przyszłość – już po zakończeniu pandemii.

Dyskusja będzie w formie live-stream na platformie Facebook.com. Widzowie będą mieli możliwość zadawania pytań panelistom.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE