Connect with us

CC TALK: Obsługa klienta w epoce koronawirusa – praca w trybie zdalnym

ROZMOWY

CC TALK: Obsługa klienta w epoce koronawirusa – praca w trybie zdalnym

CC TALK: Obsługa klienta w epoce koronawirusa – praca w trybie zdalnym

W epoce koronawirusa, jak nigdy dotąd i na tak masową skalę nie przyszło nam wszystkim pracować zdalnie. Liczące po kilkaset osób call center, niemal z dnia na dzień, przeszły w tryb pracy home office. Jak to wygląda w bankach?

O pracy w tym trybie opowie kolejny gość programu CC TALK – Sylwia Kisielewska, Dyrektor Departamentu Contact Centr Banku Pocztowego S.A.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

1 komentarz

POPULARNE