Connect with us

K2Bots.AI stworzyło dla Echo Investment chatbota, który pomoże w wyborze mieszkania

AUTOMATYZACJA

K2Bots.AI stworzyło dla Echo Investment chatbota, który pomoże w wyborze mieszkania

K2Bots.AI stworzyło dla Echo Investment chatbota, który pomoże w wyborze mieszkania

K2Bots.AI stworzyło dla firmy Echo Investment chatbota zdolnego do swobodnej konwersacji na temat inwestycji mieszkaniowych w ofercie dewelopera. Wychodząc naprzeciw nowym wyzwaniom rynkowym, Echo Investment wprowadza innowacje do swojej komunikacji z klientami. Najnowszym udogodnieniem, z jakiego mogą skorzystać osoby poszukujące mieszkania, jest Aurelia – wirtualny doradca klienta.

Chatbot Aurelia o inwestycjach mieszkaniowych Echo Investment wie niemal wszystko. Rozmowa z nią jest możliwa na Facebook Messengerze oraz stronach internetowych wybranych inwestycji – Stacji Wola w Warszawie, Fuzji w Łodzi, osiedla KRK w Krakowie, Stacji 3.0 we Wrocławiu, a także poznańskich Naszych Jeżyc. Docelowo Aurelia zagości na stronach wszystkich projektów mieszkaniowych Echo Investment.

– Łatwo zauważyć, że to klienci i ich potrzeby stały się najważniejszym katalizatorem zmian, które nadają kształt współczesnym inteligentnym mieszkaniom, budynkom, a nawet miastom. Zmienia się także sposób, w jaki się z nimi komunikujemy. Nasi klienci oczekują szybkich reakcji i łatwego dostępu do wiedzy, a Aurelia spełnia oba warunki. Dzięki chatbotowi, osoba poszukująca mieszkania może zawsze otrzymać potrzebne informacje i najlepsze podpowiedzi, by znaleźć mieszkanie dokładnie dopasowane do jej potrzeb – mówi Waldemar Olbryk, członek zarządu Echo Investment.

Aurelia ma dostęp do pełnej bazy danych o mieszkaniach w ofercie Echo Investment i na podstawie kryteriów podanych przez rozmówców, jest w stanie w ciągu kilku sekund wyszukać lokal spełniający ich oczekiwania. Użytkownicy mogą np. sprecyzować, jaki jest ich limit budżetowy, jakiej powierzchni poszukują, podać liczbę pokoi, pięter czy preferowaną ekspozycję na strony świata.

– Aurelia to doradca, który jest dostępny całą dobę, ma imponującą wiedzę na temat naszych inwestycji i nieograniczony zapał do pracy. Jest jednym z udogodnień, które wprowadzamy do naszej komunikacji z klientami, tak by mogli oni sprawdzić naszą ofertę z każdego miejsca na ziemi i o dogodnej dla nich porze. Poszukujący mieszkania marzeń mogą porozmawiać i znaleźć je z Aurelią, szczegóły omówić z naszym doradcą biura sprzedaży podczas spotkania online, a potem dokonać rezerwacji przy użyciu elektronicznego podpisu – dodaje Dawid Wrona, dyrektor sprzedaży mieszkań Echo Investment.

– Dzięki integracji technologii sztucznej inteligencji z systemami informatycznymi dewelopera, stworzyliśmy rozwiązanie zarówno efektywne, jak i efektowne. Naszą ambicją było opracowanie chatbota zdolnego do poprowadzenia naturalnej i miłej, a zarazem profesjonalnej rozmowy. Aurelia oferuje klientom niezwykle wygodny i szybki dostęp do informacji na temat inwestycji mieszkaniowych z poziomu Messengera – najpopularniejszego komunikatora internetowego – komentuje Maciej Maliszewski z firmy K2Bots.AI, odpowiedzialnej za wdrożenie chatbota.

Chatbot wykorzystuje rozwijaną przez Google technologię sztucznej inteligencji Dialogflow. Dzięki autorskim rozwiązaniom programistycznym K2Bots.AI, jej możliwości zostały zintegrowane z systemami informatycznymi Echo Investment, uwzględniając zarówno korzystanie z baz danych o produktach mieszkaniowych, jak i współpracę z rozwiązaniami klasy CRM, Marketing Automation i Business Intelligence.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE