Tauron Sprzedaż rozpoczęła właśnie przetarg na świadczenie dla niej usług telesprzedaży i call center[1]. Przeznaczy na ten cel ponad 74 mln zł, a 4 firmy, które finalnie zostaną wybrane – będą pracować z Tauronem przez trzy najbliższe lata.
Przetarg jest podzielony na dwie części. Pierwsza dotyczy świadczenia za pośrednictwem telefonu usług pośrednictwa sprzedaży produktów lub usług dla klientów z segmentu gospodarstwa domowe.
Druga – świadczenia za pośrednictwem telefonu innych usług, takich jak m.in. prowadzenie kampanii informacyjnych, ankiet, badań skuteczności kampanii sprzedażowych itp. Tauron przewiduje wybór maksymalnie 4 firm do współpracy – po 2 do każdej części przetargu. Podpisze z nimi umowy ramowe na 3 lata.
Budżet, jaki na to przeznaczy wynosi 74 060 460 zł. Przetarg trwa do 7 maja br., a warunkiem udziału w nim jest wpłata po ponad 100 tys. zł wadium dla każdej z części postępowania.