Connect with us

Credit Agricole i Alior Bank wprowadzają godziny obsługi tylko dla seniorów

IN-HOUSE

Credit Agricole i Alior Bank wprowadzają godziny obsługi tylko dla seniorów

Credit Agricole i Alior Bank wprowadzają godziny obsługi tylko dla seniorów

Bank Credit Agricole i Alior Bank wprowadzają godziny dla seniorów. Alior Bank swoje oddziały dla seniorów udostępnia w godzinach 11-12. Credt Agricole do dyspozycji seniorów jest w godzinach 10-12. Doradcy bankowi pomagają seniorom załatwić codzienne sprawy, a także podpowiadają jak korzystać z bankowości bez wychodzenia z domu.

Oddziały Alior Banku są czynne do godziny 16. Przez całą dobę usługi Alior Banku jak i Credit Agricole są dostępne za pośrednictwem strony www oraz aplikacji mobilnej.

Nowe wytyczne w walce z koronawirusem wprowadzone przez rząd nie obejmują co prawda placówek bankowych, ale zdecydowaliśmy się na podobny krok ze względu na bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników. Dlatego od środy, 1 kwietnia, nasze oddziały przez godzinę są dostępne przede wszystkim dla seniorów. W tym czasie mogą oni załatwić wszystkie niezbędne sprawy z naszymi bankierami – mówi Marcin Jaszczuk, wiceprezes Alior Banku. – Cały czas przypominamy także, że niemal wszystkie funkcjonalności są dostępne również w naszej aplikacji internetowej i mobilnej, dzięki czemu nie trzeba wychodzić z domu – dodaje.

Wytyczne rządu dotyczące walki z koronawirusem nie obejmują wprost placówek bankowych, ale zdecydowaliśmy się wprowadzić godziny dla seniorów w trosce o zdrowie i wygodę naszych najstarszych klientów, a także z myślą o bezpieczeństwie naszych pracowników. Będziemy mieć w ten sposób także więcej czasu na rozmowę ze starszymi klientami o korzystaniu z usług banku w domu. W inny sposób, niż bezpośrednia rozmowa, trudno do nich dotrzeć – wyjaśnia Damian Ragan, wiceprezes banku.

Klienci są proszeni o zachowanie odpowiedniej odległości od obsługujących ich osób, tj. 1,5 m. Seniorzy w obu bankach są uczulani, że gdy tylko zauważą u siebie objawy infekcji dróg oddechowych, m.in. kaszel, katar, gorączkę, nie wychodzili z domu i nie udawali się do banku.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE