Connect with us

CC TALK: Elastyczna obsługa klienta w epoce koronawirusa

VIDEO

CC TALK: Elastyczna obsługa klienta w epoce koronawirusa

CC TALK: Elastyczna obsługa klienta w epoce koronawirusa

W epoce koronawirusa, jak nigdy dotąd, zwinne i elastyczne podejście do obsługi klienta nie sprawiło tak ogromnej i oczywistej pomocy do utrzymania ciągłości wielu biznesów skupionych wokół potrzeb klienta.

I zapewne dlatego w dzisiejszym odcinku CC TALK rozmawiamy o konieczności zastosowania bardziej elastycznego podejścia do nie tylko potrzeb klientów, ale i zasady ich obsługi.

Gościem programu jest:

  • Magdalena Borys – Dyrektor ds. Wdrożeń i Serwisu Oprogramowania w Altar
  • Krzysztof Guzikowski – Head of Sales w Altar

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE