CC TALK: Elastyczna obsługa klienta w epoce koronawirusa

W epoce koronawirusa, jak nigdy dotąd, zwinne i elastyczne podejście do obsługi klienta nie sprawiło tak ogromnej i oczywistej pomocy do utrzymania ciągłości wielu biznesów skupionych wokół potrzeb klienta.

I zapewne dlatego w dzisiejszym odcinku CC TALK rozmawiamy o konieczności zastosowania bardziej elastycznego podejścia do nie tylko potrzeb klientów, ale i zasady ich obsługi.

Gościem programu jest:

  • Magdalena Borys – Dyrektor ds. Wdrożeń i Serwisu Oprogramowania w Altar
  • Krzysztof Guzikowski – Head of Sales w Altar


Total
10
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts
Read More

Działanie w duchu SIX SIGMA: czy to się opłaca?

Tomasz Bartkowicz, od lat związany z procesami obsługi klienta w największych instytucjach finansowych opowiada o tym jak działać w duchu strategii 6 sigma. Czym jest owa 6 sigma? Six sigma oznacza, że istnieje 6 odchyleń standardowych. Co to oznacza w procesach obsługi klientów? Przekonajcie się sami!