Connect with us

Jabra zaprezentowała Evolve2 85

SPRZĘT

Jabra zaprezentowała Evolve2 85

Jabra zaprezentowała Evolve2 85

Jabra wprowadziła do oferty Evolve2 85, zestaw słuchawkowy zaprojektowany z myślą o pracy w biurze, w domu czy też w podróży. Evolve2 85 jest częścią nowej generacji produktów Jabra z linii Evolve, które pomagają zwiększać wydajność pracy pracowników biurowych i zdalnych.

Evolve2 85 został zaprojektowany tak, aby pracownik mógł pozostać skupiony, nawet w sytuacji, gdy w otoczeniu występuje wiele zakłóceń. Połączenie zaawansowanej Digital Hybrid ANC ze zintegrowanym ramieniem wysięgnika zapewnia pełną strefę koncentracji. Dioda zajętości w Evolve2 85 jest  widoczna w promieniu 360 stopni, dzięki czemu współpracownicy zawsze wiedzą, kiedy nie należy ci przeszkadzać. Czerwone światło włącza się automatycznie, gdy rozmawiasz przez telefon lub prowadzisz spotkanie, ale można je również aktywować samodzielnie za naciśnięciem jednego przycisku.

Jabra Evolve2 85 stanowi doskonałe wparcie podczas pracy, niezależnie od miejsca jej wykonywania. Zestaw słuchawkowy został wyposażony w o 20% lepszą cyfrową hybrydową ANC niż Evolve 80 i znacznie skuteczniejszy system izolacji szumów, abyś mógł się skupić nawet w najbardziej hałaśliwym otoczeniu. Słuchawki dysponują także o 40% lepszą transmisją dźwięku i dwukrotnie większą wydajnością transmisji głosu, częściowo zasilaną przez 10 mikrofonów, co zapewnia płynne i wciągające wrażenia podczas prowadzenia rozmów. Chociaż słuchawki nie mają certyfikacji Microsoft Teams, to – jak zapewnia producent – bezproblemowo współpracują z platformą Microsoft. Słuchawki spełniają także standardy Open Office.

Zestaw słuchawkowy będzie łatwy w integracji z wiodącymi dostawcami oprogramowania/monitoringu, aby umożliwić decydentom analizę wydajności każdego zestawu słuchawkowego Jabra i szybkie zidentyfikowanie przyczyny niskiej jakości połączeń. Oprogramowanie Jabra Xpress umożliwia łatwe i bezpieczne zarządzanie zestawem słuchawkowym, zapewniając aktualizację firmowego oprogramowania i wdrażanie nowych funkcji, jednocześnie ułatwiając życie działowi IT.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE