Comarch Loyality Cloud – platforma dedykowana do wzrostu zaangażowania klientów

Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Firma Comarch, wprowadza do swojej oferty zaawansowaną technologiczni platformę opartą na chmurze, dedykowaną do budowania lojalności i zaangażowania klientów. Comarch Loyality Cloud pozwala użytkownikom budować i realizować wciągające programy lojalnościowe przy niewielkim wysiłku, braku opłat licencyjnych i bez kosztów implementacji dzięki wykorzystaniu wbudowanych opcji promocji i nagród.

Uruchomienie nowej platformy zaplanowane jest na 4 kwietnia br. Comarch Loyality Cloud umożliwi firmom szansę na obejście czasochłonnego procesu wdrażania i uzyskanie szybkiego dostępu do przyjaznego dla użytkownika interfejsu do budowania i zarządzania spersonalizowanych programów lojalnościowych, który pozwoli również na monitorowanie zaangażowania klientów w czasie rzeczywistym. Produkt będzie dostępny zarówno w ramach abonamentu na czas oznaczony, jak i dzięki rozliczeniu w modelu pay-as-you-go. Użytkownicy będą mieli również możliwości kontaktu ze specjalistami Comarch w zakresie podstawowej lub rozszerzonej pomocy biznesowej i technicznej.

– Mając ponad 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu prostych i złożonych projektów lojalnościowych na całym świecie, firma Comarch była zainteresowana możliwością dostarczania swoich systemów i usług na jeszcze większą skalę. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć wysoce intuicyjne rozwiązania, które oferuje wiele możliwości budowania kampanii promocyjnych i usuwa wszystkie bariery wejścia na rynek dzięki rozliczaniu w modelu pay-as-you-go. – wyjaśnia Łukasz Słoniewski, dyrektor konsultingu Comarch – To, co w przeszłości było niemożliwe, a w szczególności wprowadzenie pilotażowego programu lojalnościowego bez angażowania znacznych zasobów i długoterminowych zobowiązań, stało się rzeczywistością. Teraz możliwe jest zbudowanie zaawansowanego programu promocyjnego w kilku kliknięciach myszy. Wierzy, że nasi klienci docenią to połączenie łatwości użycia z zaawansowaną logiką biznesową – dodaje Łukasz Słoniewski.

Chociaż CLC wejdzie na ryne w kwietniu, firma Comarch zamierza dodać jeszcze bardziej nowoczesne funkcje w postaci darmowych aktualizacji. Poza tym będą również dostępne dodatkowe, płatne rozszerzenia podstawowych modułów CLC, które poszerzenia funkcjonalności platformy Comarch Loyality Cloud. Zaliczają się do nich m.in. grywalizacja, aplikacje in-store, OCR, chatbot, algorytmy AI/ML, czy usługi lokalizacyjne.



Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *