Connect with us

Comarch Loyality Cloud – platforma dedykowana do wzrostu zaangażowania klientów

AKTUALNOŚCI

Comarch Loyality Cloud – platforma dedykowana do wzrostu zaangażowania klientów

Comarch Loyality Cloud – platforma dedykowana do wzrostu zaangażowania klientów

Firma Comarch, wprowadza do swojej oferty zaawansowaną technologiczni platformę opartą na chmurze, dedykowaną do budowania lojalności i zaangażowania klientów. Comarch Loyality Cloud pozwala użytkownikom budować i realizować wciągające programy lojalnościowe przy niewielkim wysiłku, braku opłat licencyjnych i bez kosztów implementacji dzięki wykorzystaniu wbudowanych opcji promocji i nagród.

Uruchomienie nowej platformy zaplanowane jest na 4 kwietnia br. Comarch Loyality Cloud umożliwi firmom szansę na obejście czasochłonnego procesu wdrażania i uzyskanie szybkiego dostępu do przyjaznego dla użytkownika interfejsu do budowania i zarządzania spersonalizowanych programów lojalnościowych, który pozwoli również na monitorowanie zaangażowania klientów w czasie rzeczywistym. Produkt będzie dostępny zarówno w ramach abonamentu na czas oznaczony, jak i dzięki rozliczeniu w modelu pay-as-you-go. Użytkownicy będą mieli również możliwości kontaktu ze specjalistami Comarch w zakresie podstawowej lub rozszerzonej pomocy biznesowej i technicznej.

– Mając ponad 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu prostych i złożonych projektów lojalnościowych na całym świecie, firma Comarch była zainteresowana możliwością dostarczania swoich systemów i usług na jeszcze większą skalę. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć wysoce intuicyjne rozwiązania, które oferuje wiele możliwości budowania kampanii promocyjnych i usuwa wszystkie bariery wejścia na rynek dzięki rozliczaniu w modelu pay-as-you-go. – wyjaśnia Łukasz Słoniewski, dyrektor konsultingu Comarch – To, co w przeszłości było niemożliwe, a w szczególności wprowadzenie pilotażowego programu lojalnościowego bez angażowania znacznych zasobów i długoterminowych zobowiązań, stało się rzeczywistością. Teraz możliwe jest zbudowanie zaawansowanego programu promocyjnego w kilku kliknięciach myszy. Wierzy, że nasi klienci docenią to połączenie łatwości użycia z zaawansowaną logiką biznesową – dodaje Łukasz Słoniewski.

Chociaż CLC wejdzie na ryne w kwietniu, firma Comarch zamierza dodać jeszcze bardziej nowoczesne funkcje w postaci darmowych aktualizacji. Poza tym będą również dostępne dodatkowe, płatne rozszerzenia podstawowych modułów CLC, które poszerzenia funkcjonalności platformy Comarch Loyality Cloud. Zaliczają się do nich m.in. grywalizacja, aplikacje in-store, OCR, chatbot, algorytmy AI/ML, czy usługi lokalizacyjne.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE