Connect with us

InPost uruchamia obsługę klientów przez WhatsAppa

IN-HOUSE

InPost uruchamia obsługę klientów przez WhatsAppa

InPost uruchamia obsługę klientów przez WhatsAppa

InPost uruchomił obsługę klientów z poziomu WhatsApp. Jak zapewnia spółka – to pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce. Jednak sprawdziliśmy – pierwsze komunikację przez WhatsApp wprowadziło Allegro.

Aby skontaktować się w ten sposób z InPostem należy wysłać pustą wiadomość na numer +48 722 444 000 w aplikacji. Usługa dostępna jest tylko w języku polskim.

– Wierzymy, że jeszcze większe spopularyzowanie ChatBot Mata dzięki uruchomieniu nowego kanału obsługi klienta w WhatsApp przyśpieszy proces odbierania przesyłek z Paczkomatów. Rekomendujemy także bezkontaktowy odbiór paczek kurierskich – poprośmy kuriera telefonicznie, aby zostawił paczkę pod drzwiami lub przed domem. Zrezygnowaliśmy przy tym z podpisów, a zamiast tego wprowadziliśmy kody odbioru, dzięki którym udało się wyeliminować konieczność bezpośredniego kontaktu. Dodatkowo, dzięki bezpłatnej aplikacji InPost możliwe jest mobilne otwieranie skrytki Paczkomatu – bez potrzeby dotykania panelu sterującego – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.

InPost oferuje także możliwość kontaktu za pośrednictwem Google Asystenta oraz Messengera.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE