Ruszyła infolinia o nieprawidłowościach w szpitalach

Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił infolinię dla medyków. Za jej pośrednictwem mogą zgłaszać uchybienia w procedurach bezpieczeństwa (i nieprawidłowości) w szpitalach, przychodniach i klinikach.

NFZ zachęca do tego, aby personel medyczny mógł zgłaszać informacje o nieprawidłowościach związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych wobec pacjentów z podejrzeniem lub zakażeniem koronawirusem.

Powołanie do życia to odpowiedź na apel lekarzy, którzy sygnalizowali funduszowi niestosowanie się szpitali do obowiązujących procedur (zgłaszali nieprawidłowości). NFZ realizuje infolinię we współpracy z Naczelną Izbą Lekarską oraz Głównym Inspektorem Sanitarnym.

Infolinia będzie czynna począwszy od dzisiaj w godzinach 8.00 – 16.00 (od poniedziałku do piątku). Pod numerem 22 574 99 03 pracownicy medyczni: lekarze, pielęgniarki i ratownicy medyczny mogą zgłaszać sygnały o nieprawidłowościach związanych z udzielaniem świadczeń wobec pacjentów z podejrzeniem lub zakażeniem koronawirusa. Jak poinformował Fundusz – wszystkie zgłoszenia będą analizowane i wyjaśniane we współpracy z Ministerstwem Zdrowia i GIS.

Total
1
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Pracownicy kin uruchomili infolinię dla widzów

Co robią kina, gdy są zamknięte? Większość stoi zamknięta. Po salach przemyka się pracownik ochrony. Ale nie na Śląsku. Tutaj pracownicy Kina Światowid, Kina Kosmos, Kinoteatru Rialto w Katowicach, Kina Janosik w Żywcu czy Kina Bałtyk w Raciborzu rozmawiają telefonicznie ze swoimi klientami.
więcej

Prosta Polszczyzna dla Credit Agricole

Umowa i regulamin konta Credit Agricole jako pierwsze dokumenty bankowe w Polsce otrzymały certyfikat Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Dzięki temu klienci banku mogą mieć pewność, że tekst tych dokumentów będzie zrozumiały dla każdego, nawet dla osób bez wiedzy finansowej.
więcej

eBOK Enei wg. klientów najwygodniejszą formą kontaktu

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) staje się najpopularniejszą i najwygodniejszą formą kontaktu z Eneą. Zainteresowanie nią wśród klientów Enei stale rośnie. Od marca 2020 roku o 35% wzrosła liczba nowych kont w eBOK-u. Dodatkowo klienci indywidualni Enei za pośrednictwem eBOK-a mogą teraz także zawierać umowy na produkty Energia+ Pewna cena oraz Energia+ Fachowiec.
więcej

Komputronik otwiera mobilne punkty obsługi klienta

W związku z zamknięciem sklepów w galeriach handlowych Komputronik otwiera alternatywne punkty obsługi klientów, w których będzie można skorzystać z szerokiego wachlarza usług, kupić nowy sprzęt lub odebrać zamówienia internetowe.