Connect with us

Alior Bank laureatem konkursu „Instytucja Roku 2020”. Bank doceniony za jakość obsługi

IN-HOUSE

Alior Bank laureatem konkursu „Instytucja Roku 2020”. Bank doceniony za jakość obsługi

Alior Bank laureatem konkursu „Instytucja Roku 2020”. Bank doceniony za jakość obsługi

W tegorocznej edycji rankingu „Instytucja Roku” Alior Bank po raz kolejny został doceniony za jakość obsługi, zdobywając wyróżnienia w aż siedmiu kategoriach. Otrzymał główną nagrodę za „Najlepszy bank dla firm”, a w kategoriach na „Najlepszą obsługę w placówce”, „Najlepszy zdalny proces otwarcia konta”, „Najlepszą bankowość internetowa” i „Najlepszą aplikację mobilną” zdobył trzecią lokatę. Co więcej, kapituła konkursowa postanowiła przyznać tytuł „Osobowość roku” Tomaszowi Sienickiemu, który w banku odpowiada za technologię blockchain.

Na potrzeby rankingu „Instytucja Roku 2020” organizowanego przez portal Moje Bankowanie przeprowadzono badania, sprawdzające jakość obsługi klientów w wybranych placówkach banku oraz w kanałach zdalnych. W ramach tegorocznej edycji konkursu były one realizowane w kilku etapach i obejmowały obsługę różnych grup klientów. O przyznaniu nagrody zadecydował średni wynik uzyskany w trakcie wszystkich fal badania. Pod uwagę brano m.in. pierwsze wrażenie, płynność obsługi, komfort obsługi, a także dostępne formy kontaktu.

Alior Bank również w tym roku został doceniony za jakość obsługi, zdobywając nagrody w aż siedmiu kategoriach. – Przyznane w tym roku wyróżnienia to potwierdzenie słuszności kierunku realizowanych przez nas działań, a także motywacja do dalszego rozwoju w zakresie oferowanych usług. Zależy nam, by być jeszcze bliżej naszych klientów, być dla nich „więcej niż bankiem”. Realizujemy nową strategię, której celem jest nie tylko świadczenie usług finansowych, ale przede wszystkim ułatwianie życia klientom w różnych sferach życia – mówi Krzysztof Bachta, prezes Alior Banku.– Chcemy, aby korzystanie z naszej bankowości było przede wszystkim proste i wygodne. Jesteśmy świadomi, że wraz z rozwojem kanałów cyfrowych, klienci oczekują od nas nowego modelu obsługi. Dlatego duży nacisk kładziemy na jej jakość. Wierzymy, że zadowolony klient będzie naszą najlepszą wizytówką – dodaje.

Bank został uznany także za „Najlepszy bank dla firm”. Na potrzeby tej kategorii eksperci porównali jakość obsługi klienta firmowego, który przychodzi do banku z potrzebą poznania oferty rachunku firmowego i powiązanych z nim usług. – Wyróżnienie, jakie otrzymaliśmy w kategorii najlepszego banku dla firm, utwierdza nas w przekonaniu, że dobrze rozpoznajemy potrzeby naszych klientów. Staramy się zdobywać ich zaufanie każdego dnia poprzez naszą ofertę, jak również kompetencje i pracę naszych bankierów. To jednak nie jest nasze ostatnie słowo. Zależy nam, aby być dla przedsiębiorców jeszcze lepszymi doradcami, którzy mogą towarzyszyć im na każdym etapie rozwoju ich biznesu. Nasza rola jest kluczowa szczególnie teraz, kiedy w związku z wystąpieniem epidemii koronawirusa, wiele firm wymaga jeszcze większego wsparcia i wypracowania nowych rozwiązań – mówi Dariusz Szwed, wiceprezes odpowiedzialny w Alior Banku za obszar klienta biznesowego.

Laureatem w  kategorii „Osobowość roku” został Tomasz Sienicki, menedżer ds. strategii technologii blockchain w Alior Banku.  Zespół,   którego   pracami   kieruje Sienicki,   był   odpowiedzialny   za wprowadzenie trwałego nośnika opartego o blockchain publiczny. Alior Bank był pierwszą instytucją w Polsce i jedną z pierwszych na świecie, która zrealizowała takie wdrożenie.

Przyznana nagroda jest dla mnie dużym wyróżnieniem. Cieszę się, że swoją wiedzą i zdobytym dotychczas doświadczeniem mogę wspierać działalność i projekty banku. Mam nadzieję, że dostarczane przez nasz zespół usługi, będą pozytywnie odbierane przez klientów banku – mówi Tomasz Sienicki, menedżer ds. strategii technologii blockchain w Alior Banku.

Bank zajął również czwarte miejsce w kategorii „Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych”.

„Instytucja Roku” to niezależny ranking organizowany przez branżowy portal Moje Bankowanie. Celem konkursu jest poprawa poziomu jakości obsługi klientów firm z sektora finansowego oraz upowszechnienie najlepszych praktyk w tym zakresie. W ramach rankingu firmy mogą otrzymać dwa wyróżnienia: Najlepsza Jakość Obsługi w Placówce oraz Najlepsza Jakość Obsługi w Zdalnych Kanałach Kontaktu.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE