Connect with us

Ruszyła infolinia psychologiczna dla rodzin medyków i służb publicznych

IN-HOUSE

Ruszyła infolinia psychologiczna dla rodzin medyków i służb publicznych

Ruszyła infolinia psychologiczna dla rodzin medyków i służb publicznych

Fundacja Dorastaj z Nami oraz Komendą Główną Państwowej Straży Pożarnej i Centrum Weterana Działań Poza Granicami Państwa poinformowała o uruchomieniu infolinii psychologicznej dla rodzin osób, które walczą z epidemią koronawirusa. Beneficjentami infolinii są pracownicy służb publicznych oraz ich rodziny.

O zagrożeniu z jakim na co dzień mają do czynienia pracownicy służb publicznych nie trzeba nikogo przekonywać. Jak zauważa fundacja Dorastaj z Nami konsekwencje obecnej sytuacji ponoszą także nie tylko sami pracownicy, ale także ich: żony, mężowie, rodzice i dzieci, którzy każdego dnia z niepokojem czekają na powrót do domu swoich bliskich. 

Jak podała w komunikacie prasowym fundacja, uruchomiona została specjalna infolinia, przy której czuwają psychologowie gotowi pomóc w tym trudnym okresie. Z infolinii skorzystać mogą podopieczni Fundacji, ich rodziny, uczestnicy programu Służba i Pomoc (strażacy, policjanci, żołnierze, żołnierze-weterani oraz inni funkcjonariusze służb publicznych).

Z porad psychologów będzie można skorzystać od poniedziałku do piątku w godzinach 10-13 pod nr telefonu 506 003 314. Oprócz tego Fundacja umożliwiła swoim beneficjentom możliwość uzyskania pomocy także drogą e-mailową.

opr. wł/rynekzdrowia.pl

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE