Connect with us

Wybrane rozwiązania Avaya dostępne w otwartym kanale dystrybucyjnym

SYSTEMY CC

Wybrane rozwiązania Avaya dostępne w otwartym kanale dystrybucyjnym

Wybrane rozwiązania Avaya dostępne w otwartym kanale dystrybucyjnym

Firma Avaya poinformowała o udostępnieniu do szerszej sprzedaży rozwiązań należących do grupy Open Products Portfolio. Oznacza to, że zakup wybranych rozwiązań do współpracy i przeprowadzania wideokonferencji będzie możliwy również u sprzedawców niebędących oficjalnymi partnerami Avaya.

Rozwiązania do wideokonferencji i współpracy stale zyskują na popularności i są coraz częściej wdrażane przez małe i średnie przedsiębiorstwa, którym zależy na szybkości działania, elastyczności i efektywności. Nasze rozwiązania wideokonferencyjne są proste w instalacji i wyróżniają się niezawodnością. Wierzę, że wprowadzenie sprzedaży systemów Avaya z Open Products Portfolio w otwartym kanale dystrybucyjnym pozwoli na szerszy i szybszy dostęp do tych potrzebnych współczesnemu biznesowi rozwiązań – komentuje Łukasz Kulig, dyrektor zarządzający Avaya na Polskę.

W skład serii rozwiązań do współpracy Avaya IX Huddle Rooms wchodzą między innymi Avaya IX Huddle Cameras (w wariantach HC020 i HC050), które zapewniają obraz wideo w standardzie High Definition (HD), a nie wymagają wysokich nakładów finansowych podczas wdrożenia. Innym produktem wchodzącym w skład portfolio udostępnionego do szerszej sprzedaży jest Avaya IX Collaboration Unit – wielofunkcyjne urządzenie niewymagające podłączenia do laptopa i cechujące się wysoką jakością transmisji. Mocowane na górnej krawędzi ekranu wideo i wyposażone w zintegrowane mikrofony, ma szerokie pole widzenia przystosowane do małych przestrzeni konferencyjnych. Avaya IX Collaboration Unit umożliwia też. Rozwiązanie umożliwia bezprzewodowe udostępnianie zawartości z urządzeń mobilnych, integrację z platformą UC, współdziałanie ze standardową infrastrukturą wideo oraz uruchamianie i udostępnianie wybranych aplikacji w chmurze.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE