Connect with us

Genesys, Cludo i Yosh.AI uruchomiły bota dla NFZ

TECHNOLOGIE

Genesys, Cludo i Yosh.AI uruchomiły bota dla NFZ

Genesys, Cludo i Yosh.AI uruchomiły bota dla NFZ

Firmy Yosh.AI, Genesys oraz Cludo uruchomiły dla Ministerstwa Cyfryzacji oraz NFZ, opartego na sztucznej inteligencji, automatycznego asystenta. Asystent odpowiada na najczęściej zadawane pytania dotyczące koronawirusa opracowane przez NFZ. Usługa została uruchomiona 19 marca 2020. Asystent zostaje aktywowany, gdy kolejka oczekujących na Infolinii przekracza określoną liczbę osób, z założeniem aby umożliwić użytkownikom uzyskanie podstawowych informacji w trakcie oczekiwania na połączenie z konsultantem. 

Z asystentem porozmawiamy na infolinii NFZ pod numerem 800 190 590. Trwają prace nad uruchomieniem dodatkowych kanałów komunikacji, w tym na stronie www.pacjent.gov.pl, Facebook Messenger oraz Google Asystent.

Asystent to rodzaj sztucznej inteligencji, która odpowiada na nasze pytania. Mechanizm pozwala dowiedzieć się podstawowych informacji na temat postępowania w przypadku zakażenia, gdzie zgłosić się, gdy zachorujemy, jakie są objawy choroby i jak jej przeciwdziałać.

Baza wiedzy asystenta jest codziennie rozbudowywana o kilkadziesiąt nowych pytań. Jest to proces skomplikowany i czasochłonny, gdyż polega na trenowaniu systemu opartego na sztucznej inteligencji, tak by zrozumiał intencje człowieka i odpowiednio do jego zapytania dopasował właściwą odpowiedź.

Yosh.AI stworzył rozwiązania asystentów m.in. dla takich firm jak CCC, MediaMarkt oraz Frisco. Jest również na rynku brytyjskim. Genesys to globalny lider w dziedzinie rozwiązań poprawiających obsługę klienta. Z usług firmy korzysta ponad 11 000 firm z ponad 100 krajów. Cludo jest liderem rynku rozwiązań contact center dostarczanych w modelu chmurowym (software as a service). Cludo dostarcza również pierwszą na Polskim rynku usługę telekomunikacyjną zaprojektowaną i skierowaną wyłącznie do Contact Centers.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE