Connect with us

Media System wspiera „Zakupy dla Seniorów”​

OUTSOURCING

Media System wspiera „Zakupy dla Seniorów”​

Media System wspiera „Zakupy dla Seniorów”​

Bydgoskie outsourcingowe contact center Media System wspiera miejski program „Zakupy dla Seniorów”. We współpracy z firmą DeliGoo oraz wsparciu Urzędu Miasta Bydgoszcz spółka uruchomiła infolinię dla seniorów. „Wyszliśmy z założenia, że zamiast biernie czekać na rozwój wypadków, wykorzystamy nasze umiejętności w sposób kreatywny, by pomóc potrzebującym – w końcu jesteśmy specjalistami od pracy „na słuchawce” – czytamy w komunikacie spółki.

W mijającym tygodniu odbyło się spotkanie wiceprezydenta Bydgoszczy Iwony Waszkiewicz z Rafałem Rasmusem, CEO Media System. Ustalono powstanie infolinii obsługującej seniorów w zakresie realizacji niezbędnych zakupów leków i artykułów spożywczych,wyprowadzania zwierząt oraz pomocy w nagłych sytuacjach wymagających znalezienia „złotej rączki” (awaria prądu, hydrauliki). Jak poinformowała spółka, jest to projekt realizowany w ramach wolontariatu firm, które w obliczu stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce zdecydowały się wykorzystać swoje know-how, by wesprzeć działania miasta w walce z koronawirusem.

– Chcieliśmy pokazać nam samym, jak również wszystkim pracownikom, że w tym trudnym momencie drzemie w nas wiele pozytywnych emocji oraz chęci do dzielenia się pomocą. – powiedział prezes Rafał Rasmus. – Skupmy naszą uwagę na niesieniu pomocy, a nie na negatywnych emocjach związanych z wirusem. Jako firma prowadząca liczne projekty w kanale call center, wzięliśmy na siebie zadanie przygotowania infolinii, jak również jej dalszej obsługi przez specjalnie wyszkolonych wolontariuszy. DeliGoo na potrzeby akcji udostępniło swoją aplikację, do której przesyłane będą zgłoszenia. – dodaje prezes contact center.

Seniorzy będą mieć do swojej dyspozycji dwa numery telefonu: +48 52 515 35 55 oraz +48 660 240 004. Na stronach miasta  dostępny będzie również formularz kontaktowy.

Proces realizacji

Podczas rozmowy telefonicznej konsultant (po wcześniejszym uzyskaniu zgód RODO) pobierze od rozmówcy podstawowe dane niezbędne do realizacji zamówienia i ustali z nim hasło kontaktowe. Następnie wytyczne zostaną wysłane na platformę obsługiwaną przez DeliGoo, do której dostęp będą mieć operujący w różnych częściach Bydgoszczy zrekrutowani przez Urząd Miasta wolontariusze.

Po wyborze zlecenia wolontariusz skontaktuje się z seniorem – przedstawi się i uwiarygodni ustalonym wcześniej hasłem kontaktowym. Następnie zrealizuje zamówienie na produkty i przekaże je, zachowując przy tym niezbędne środki ostrożności. Płatność za zakupy rozliczana będzie gotówkowo na podstawie paragonu.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

Na górę