Voiceboty Voicetel Communications na 900 kanałach telefonicznych jednocześnie

Spółka Voicetel Communications S.A. poinformowała o zwiększeniu ilości realizowanych jednocześnie połączeń telefonicznych (do obsługi Voicebotów) w sieci T-Mobile Polska do 900. To znacznie zwiększa szybkość i skalę realizowanych przez firmę kampanii in- i outband.

Voicetel poinformował o zwiększeniu z 250 do 900 jednoczesnych kanałów telefonicznych, które od teraz mogą generować do 431,9 tys. minut miesięcznie (wzrost o ponad 300 proc.). To znaczny wzrost, biorąc pod uwagę, że w styczniu spółka realizowała swoje kampanie na 250 liniach generując 90 tys. minut miesięcznie. W ubiegłym roku średnia miesięczna wynosiła około 30 tys. minut realizowanych poprzez sieć T-Mobile Polska.

Wzrost ilości jednocześnie realizowanych połączeń telekomunikacyjnych to efekt „nagłego zapotrzebowania na zwielokrotniony wolumen ruchu w ramach zarówno dotychczas realizowanych kampanii, jak i nowych projektów, wynikłych z zapotrzebowania firm na uzupełnienie braków kadrowych w contact center spowodowanych głównie przez pandemię COVID-19. – ­­­W miarę wzrostu potrzeb, uruchamiane będą kolejne aneksy powiększające limity obsługiwanego ruchu miesięcznego – informuje Voicetel.

Do tej pory Voicetel Communications realizowała wolumeny kilkunastu tysięcy minut rozmów dziennie (już w lutym br. spółka odnotowała ponad 150% wzrost ruchu w porównaniu z grudniem ub. roku) – teraz natomiast stoi w obliczy wyzwania realizacji niespełna 100 tys. minut dziennie.

Total
12
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Sztuczna inteligencja pomaga dotrzeć do klienta ze spersonalizowaną ofertą

Automatyzacja reklamy jest coraz powszechniejsza. Sztuczna inteligencja jest w stanie znacznie lepiej i szybciej dotrzeć do klientów ze spersonalizowanymi ofertami niż człowiek. Na tego typu rozwiązania otwiera się także branża hotelarska. Algorytmy mogą pomóc w dotarciu do poszczególnych grup klientów z dostosowaną do ich potrzeb ofertą i dzięki temu pozwolą mniejszym hotelom uniezależnić się od dużych platform, takich jak Booking.com czy Expedia, które za każdą rezerwację pobierają nawet 15–20 proc. kwoty – przekonuje ekspert polskiego start-upu RoomSage.
Czytaj więcej

Polska zagłębiem monitoringu on-line, ale…

Z usług Brand24 korzysta dziś m.in. amerykański rząd czy Bank Anglii. Po rozwiązanie Dealavo sięgnęli tacy potentaci jak Acer, Epson czy ABC Data. Dane gromadzone i przetwarzane przez Cloud Technologies napędzają takie firmy jak Google czy Adform.
Czytaj więcej

Billennium otwiera biuro we Frankfurcie

Billennium, polska spółka dostarczająca rozwiązania oraz usługi IT dla biznesu, 1 marca otworzyła biuro we Frankfurcie nad Menem. Za rozwój nowego oddziału odpowiada Nina Nourafrouz, managerka z międzynarodowym doświadczeniem w dostarczaniu i wdrażaniu kompleksowych rozwiązań programistycznych.