Connect with us

Voiceboty Voicetel Communications na 900 kanałach telefonicznych jednocześnie

AUTOMATYZACJA

Voiceboty Voicetel Communications na 900 kanałach telefonicznych jednocześnie

Voiceboty Voicetel Communications na 900 kanałach telefonicznych jednocześnie

Spółka Voicetel Communications S.A. poinformowała o zwiększeniu ilości realizowanych jednocześnie połączeń telefonicznych (do obsługi Voicebotów) w sieci T-Mobile Polska do 900. To znacznie zwiększa szybkość i skalę realizowanych przez firmę kampanii in- i outband.

Voicetel poinformował o zwiększeniu z 250 do 900 jednoczesnych kanałów telefonicznych, które od teraz mogą generować do 431,9 tys. minut miesięcznie (wzrost o ponad 300 proc.). To znaczny wzrost, biorąc pod uwagę, że w styczniu spółka realizowała swoje kampanie na 250 liniach generując 90 tys. minut miesięcznie. W ubiegłym roku średnia miesięczna wynosiła około 30 tys. minut realizowanych poprzez sieć T-Mobile Polska.

Wzrost ilości jednocześnie realizowanych połączeń telekomunikacyjnych to efekt „nagłego zapotrzebowania na zwielokrotniony wolumen ruchu w ramach zarówno dotychczas realizowanych kampanii, jak i nowych projektów, wynikłych z zapotrzebowania firm na uzupełnienie braków kadrowych w contact center spowodowanych głównie przez pandemię COVID-19. – ­­­W miarę wzrostu potrzeb, uruchamiane będą kolejne aneksy powiększające limity obsługiwanego ruchu miesięcznego – informuje Voicetel.

Do tej pory Voicetel Communications realizowała wolumeny kilkunastu tysięcy minut rozmów dziennie (już w lutym br. spółka odnotowała ponad 150% wzrost ruchu w porównaniu z grudniem ub. roku) – teraz natomiast stoi w obliczy wyzwania realizacji niespełna 100 tys. minut dziennie.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE