Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Voiceboty Voicetel Communications na 900 kanałach telefonicznych jednocześnie

Spółka Voicetel Communications S.A. poinformowała o zwiększeniu ilości realizowanych jednocześnie połączeń telefonicznych (do obsługi Voicebotów) w sieci T-Mobile Polska do 900. To znacznie zwiększa szybkość i skalę realizowanych przez firmę kampanii in- i outband.

Voicetel poinformował o zwiększeniu z 250 do 900 jednoczesnych kanałów telefonicznych, które od teraz mogą generować do 431,9 tys. minut miesięcznie (wzrost o ponad 300 proc.). To znaczny wzrost, biorąc pod uwagę, że w styczniu spółka realizowała swoje kampanie na 250 liniach generując 90 tys. minut miesięcznie. W ubiegłym roku średnia miesięczna wynosiła około 30 tys. minut realizowanych poprzez sieć T-Mobile Polska.

Wzrost ilości jednocześnie realizowanych połączeń telekomunikacyjnych to efekt „nagłego zapotrzebowania na zwielokrotniony wolumen ruchu w ramach zarówno dotychczas realizowanych kampanii, jak i nowych projektów, wynikłych z zapotrzebowania firm na uzupełnienie braków kadrowych w contact center spowodowanych głównie przez pandemię COVID-19. – ­­­W miarę wzrostu potrzeb, uruchamiane będą kolejne aneksy powiększające limity obsługiwanego ruchu miesięcznego – informuje Voicetel.

Do tej pory Voicetel Communications realizowała wolumeny kilkunastu tysięcy minut rozmów dziennie (już w lutym br. spółka odnotowała ponad 150% wzrost ruchu w porównaniu z grudniem ub. roku) – teraz natomiast stoi w obliczy wyzwania realizacji niespełna 100 tys. minut dziennie.

Total
12
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Nowe interfejsy wyzwaniem dla projektantów interakcji

Sztuczna inteligencja, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, interfejsy głosowe oraz boty – to narzędzia, z którymi coraz częściej mamy styczność w codziennym życiu. To również nowy i bardzo intensywnie rozwijający się obszar pracy  dla projektantów interakcji. Największe wyzwanie, przed którym stoi branża experience design, to spójność produktu i doświadczeń w styczności z nim w różnych kanałach kontaktu. Takie są główne wnioski płynące z tegorocznej edycji UX Poland, której partnerem strategicznym był Deloitte Digital.