Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

ASA

Inaczej Average Speed Answer - jedna z miar SL, średni czas odbierania połączeń. Wartość wyrażana w sekundach, liczona na dwa sposoby: od zestawienia połączenia z IVR, do odebrania telefonu przez

Voiceboty Voicetel Communications na 900 kanałach telefonicznych jednocześnie

Spółka Voicetel Communications S.A. poinformowała o zwiększeniu ilości realizowanych jednocześnie połączeń telefonicznych (do obsługi Voicebotów) w sieci T-Mobile Polska do 900. To znacznie zwiększa szybkość i skalę realizowanych przez firmę kampanii in- i outband.

Voicetel poinformował o zwiększeniu z 250 do 900 jednoczesnych kanałów telefonicznych, które od teraz mogą generować do 431,9 tys. minut miesięcznie (wzrost o ponad 300 proc.). To znaczny wzrost, biorąc pod uwagę, że w styczniu spółka realizowała swoje kampanie na 250 liniach generując 90 tys. minut miesięcznie. W ubiegłym roku średnia miesięczna wynosiła około 30 tys. minut realizowanych poprzez sieć T-Mobile Polska.

Wzrost ilości jednocześnie realizowanych połączeń telekomunikacyjnych to efekt „nagłego zapotrzebowania na zwielokrotniony wolumen ruchu w ramach zarówno dotychczas realizowanych kampanii, jak i nowych projektów, wynikłych z zapotrzebowania firm na uzupełnienie braków kadrowych w contact center spowodowanych głównie przez pandemię COVID-19. – ­­­W miarę wzrostu potrzeb, uruchamiane będą kolejne aneksy powiększające limity obsługiwanego ruchu miesięcznego – informuje Voicetel.

Do tej pory Voicetel Communications realizowała wolumeny kilkunastu tysięcy minut rozmów dziennie (już w lutym br. spółka odnotowała ponad 150% wzrost ruchu w porównaniu z grudniem ub. roku) – teraz natomiast stoi w obliczy wyzwania realizacji niespełna 100 tys. minut dziennie.

Total
2
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Biznes oszalał na punkcie SI, jednak potrzebuje wsparcia

Każdy chce skorzystać z rewolucji algorytmów, jednak ⅓ projektów R&D kończy się niepowodzeniem, wynika z raportu Rackspace Technology. Powód? Brak dostępu do danych wysokiej jakości. Obecnie mniej niż 20% badanych uważa, że ich organizacja jest wystarczająco dojrzała w obszarze IT - wdrożenia i rozwoju technologii.
więcej

Firmy czeka fala automatyzacji pracy i procesów

Do 2024 r. firmy obniżą koszty operacyjne o 30 proc. dzięki łączeniu technologii automatyzujących procesy biznesowe oraz ich przemodelowaniu - wynika z analizy Gartnera. Niepewność ekonomiczna w czasie pandemii skłoniła wiele firm do ograniczenia kosztów i poprawienia efektywności operacyjnej. Pomimo ogólnych cięć wydatków wzrosły inwestycje w transformację cyfrową, w szczególności w automatyzację procesów biznesowych.