Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

skill

inaczej umiejętność, cecha agenta - pojęcie związane ze specjalizowaniem Agentów i SBR. Skillem będzie znajomość języka, procesu lub inna określona przez management cecha / umiejętność agenta.

Voiceboty Voicetel Communications na 900 kanałach telefonicznych jednocześnie

Spółka Voicetel Communications S.A. poinformowała o zwiększeniu ilości realizowanych jednocześnie połączeń telefonicznych (do obsługi Voicebotów) w sieci T-Mobile Polska do 900. To znacznie zwiększa szybkość i skalę realizowanych przez firmę kampanii in- i outband.

Voicetel poinformował o zwiększeniu z 250 do 900 jednoczesnych kanałów telefonicznych, które od teraz mogą generować do 431,9 tys. minut miesięcznie (wzrost o ponad 300 proc.). To znaczny wzrost, biorąc pod uwagę, że w styczniu spółka realizowała swoje kampanie na 250 liniach generując 90 tys. minut miesięcznie. W ubiegłym roku średnia miesięczna wynosiła około 30 tys. minut realizowanych poprzez sieć T-Mobile Polska.

Wzrost ilości jednocześnie realizowanych połączeń telekomunikacyjnych to efekt „nagłego zapotrzebowania na zwielokrotniony wolumen ruchu w ramach zarówno dotychczas realizowanych kampanii, jak i nowych projektów, wynikłych z zapotrzebowania firm na uzupełnienie braków kadrowych w contact center spowodowanych głównie przez pandemię COVID-19. – ­­­W miarę wzrostu potrzeb, uruchamiane będą kolejne aneksy powiększające limity obsługiwanego ruchu miesięcznego – informuje Voicetel.

Do tej pory Voicetel Communications realizowała wolumeny kilkunastu tysięcy minut rozmów dziennie (już w lutym br. spółka odnotowała ponad 150% wzrost ruchu w porównaniu z grudniem ub. roku) – teraz natomiast stoi w obliczy wyzwania realizacji niespełna 100 tys. minut dziennie.

Total
2
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Gartner: to koniec automatyzacji, co dalej?

Ledwo się z nią oswoiliśmy, a już za moment, będziemy musieli o niej zapomnieć. Eksperci z ośrodka analitycznego Gartnera wieszczą koniec automatyzacji w znanej nam formule. Analitycy są przekonani, że czeka nas zasadnicza zmiana w obszarze cyfrowej transformacji.
więcej

Polska na szarym końcu. Nowoczesne technologie nie dla nas

Polskie firmy nie inwestują w nowoczesne technologie. Tak wynika z najnowszego raportu Eurostatu. Sztuczna inteligencja była wykorzystywana przez zaledwie 4% polskich przedsiębiorstw. Eksperci nie mają jednak złudzeń – tylko te firmy, które postawią w najbliższej przyszłości m.in. na przemysłowy internet rzeczy będą odnosiły na rynku sukcesy.
więcej

Żabka wchodzi w voiceboty

Inteliwise S.A. podpisało umowę ramową oraz zamówienie początkowe na usługę AI Voicebot z Żabka Polska. Przedmiotem umowy jest określenie ogólnych zasad współpracy w zakresie zamówień oraz uruchomienie i świadczenie usługi AI Voicebot.