Konsultanci PGNiG wesprą infolinię NFZ

Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Kilkudziesięciu konsultantów na co dzień pracujących w Contact Center[1] PGNiG Obrót Detaliczny będzie wspierać Narodowy Fundusz Zdrowia w obsłudze telefonicznej infolinii. Dzięki pomocy państwowej spółki skróci się czas oczekiwania na porady związane z koronawirusem i zdrowiem Polaków.

W strategię Grupy Kapitałowej jest wpisana społeczna odpowiedzialność biznesu podkreśla Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA. – Dlatego chcemy włączyć się w pomoc służbom medycznym, które codziennie pomagają tysiącom Polaków z zasługującym na najwyższy szacunek poświęceniem.

Doświadczeni w telefonicznej obsłudze klienta konsultanci PGNiG będą obsługiwać infolinię NFZ w trzech miastach: Warszawie, Poznaniu i Krakowie. Fachowych informacji udzielać będą w oparciu o skrypty przekazane z NFZ.

Jako Spółka deklarujemy, oczywiście w miarę naszych możliwości, pełne wsparcie dla działań na rzecz walki z koronawirusem – mówi Prezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Mucha. – Dołożymy wszelkich starań do tego, by kontakt z infolinią przebiegał sprawnie i profesjonalnie.

Konsultanci spółki energetycznej dostępni będą od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00 pod nr 800 190 590. Swoją pracę rozpoczną 17 marca br.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *