Connect with us

Konsultanci PGNiG wesprą infolinię NFZ

IN-HOUSE

Konsultanci PGNiG wesprą infolinię NFZ

Konsultanci PGNiG wesprą infolinię NFZ

Kilkudziesięciu konsultantów na co dzień pracujących w Contact Center PGNiG Obrót Detaliczny będzie wspierać Narodowy Fundusz Zdrowia w obsłudze telefonicznej infolinii. Dzięki pomocy państwowej spółki skróci się czas oczekiwania na porady związane z koronawirusem i zdrowiem Polaków.

W strategię Grupy Kapitałowej jest wpisana społeczna odpowiedzialność biznesu podkreśla Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA. – Dlatego chcemy włączyć się w pomoc służbom medycznym, które codziennie pomagają tysiącom Polaków z zasługującym na najwyższy szacunek poświęceniem.

Doświadczeni w telefonicznej obsłudze klienta konsultanci PGNiG będą obsługiwać infolinię NFZ w trzech miastach: Warszawie, Poznaniu i Krakowie. Fachowych informacji udzielać będą w oparciu o skrypty przekazane z NFZ.

Jako Spółka deklarujemy, oczywiście w miarę naszych możliwości, pełne wsparcie dla działań na rzecz walki z koronawirusem – mówi Prezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Mucha. – Dołożymy wszelkich starań do tego, by kontakt z infolinią przebiegał sprawnie i profesjonalnie.

Konsultanci spółki energetycznej dostępni będą od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00 pod nr 800 190 590. Swoją pracę rozpoczną 17 marca br.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE