Connect with us

CCIG Group pracuje nad umożliwieniem pracy zdalnej

OUTSOURCING

CCIG Group pracuje nad umożliwieniem pracy zdalnej

CCIG Group pracuje nad umożliwieniem pracy zdalnej

Jedno z największych outsourcingowych call center w Polsce – CCIG – pracuje intensywnie nad umożliwieniem pracownikom pracy zdalnej.

Jest to jednak duże wyzwanie pod względem technicznym, logistycznym i prawnym. Jak chociażby konieczność należytego zabezpieczenia pracy związanej z przetwarzaniem danych osobowych – mówi Mirella Wakuła, Business Development Manager w CCIG – Będziemy sukcesywnie wprowadzać takie rozwiązania wszędzie tam, gdzie jest to możliwe.

Każde niemalże outsourcongowe call center z dnia na dzień zostało postawione przed nie lada wyzwaniem. Zamknięcie punktów stacjonarnych obsługi klienta z jednoczesnym przekierowaniem całego roku klientów do kanałów zdalnych spowodowało nie tylko ogromne obciążenie dla wewnętrznych działów obsługi klienta, ale także dla outsourcingowych call center, które w przypadku wielu projektów prowadził obsługę tzw. przelewów, czyli obsługiwał sezonowe wzrosty ilości połączeń.

– Telefon, chat, e-mail pozostają często jedyną dostępną formą uzyskania informacji lub załatwienia sprawy z podmiotami, dla których świadczymy usługi. – dodaje Mirella Wakuła – CCIG Group świadczy m.in. usługi związane z obsługą infolinii (w tym awaryjnych przyp. red) na rzecz podmiotów z branży telekomunikacyjnej, energetycznej, linii lotniczych, ochrony zdrowia. Dlatego też pracujemy nad tym, aby przy zachowaniu najwyższych możliwych standardów bezpieczeństwa, utrzymać ciągłość działania istotnych ze społecznego punktu widzenia projektów.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE