Connect with us

Energa do wizyty w BOK zaprosi telefonicznie

IN-HOUSE

Energa do wizyty w BOK zaprosi telefonicznie

Energa do wizyty w BOK zaprosi telefonicznie

Środki ostrożności w salonach sprzedaży Energi Obrotu i placówkach Energi Operatora, zaostrzone zasady higieny, a także praca zdalna w każdej sytuacji, kiedy jest to zasadne i możliwe. Grupa Energa robi wszystko, aby chronić swoich klientów i pracowników przed zarażeniem koronawirusem. Zagrożenie to nie ma w tym momencie wpływu na bezpieczeństwo dostaw energii elektrycznej. 

Zamknięte drzwi w salonie obsługi Energi Obrotu? Nie oznacza to, że jest on nieczynny. Spółka wprowadziła tymczasowe zmiany w obsłudze. Klientów do salonu zapraszają pracownicy placówek. Wszystko po to, aby ograniczyć liczbę osób, które przebywają w tym miejscu w tym samym czasie. Informacje o takich działaniach pojawiły się już na plakatach umieszczanych na drzwiach salonów. Niektóre z nich pracują też w skróconych godzinach. We wszystkich punktach pojawić mają się też pojemniki z płynem do dezynfekcji rąk.

Formalności przez Internet 

Jak informuje Energa Obrót klienci poro spraw można załatwić bez wychodzenia z domu. Poprzez stronę www.energa.pl istnieje możliwość: przepisania lub zamówienia licznika; wybrania oferty; zmiany grupę taryfowej; włączenia usług takich jak np. eFaktura lub Rozliczenia Rzeczywiste. Cały czas można korzystać z infolinii pod numerem 555 555 555, a także live chatu na stronie internetowej.

Zmiany w obsłudze klienta wprowadziła też Energa Operator. W punktach obsługi pojawiają się pojemniki na korespondencję i koperty, aby klienci mogli w ten sposób przekazać dokumenty – np. wniosek przyłączeniowy czy formularz reklamacyjny. Wszystkie sprawy związane z usługą dystrybucji energii można załatwić też poprzez stronę www.energa-operator.pl. Do odwołania wstrzymane zostały też wyłączenia windykacyjne. Zagrożenie koronawirusem nie ma w tym momencie wpływu na bezpieczeństwo dostaw prądu. Praca Energi Operatora w zakresie dostarczania energii elektrycznej przebiega w niezmienionym, niezakłóconym trybie.  

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE