Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB – organizator konkursu Złota Słuchawka, postanowił o przedłużeniu przyjmowania zgłoszeń́ do 20.03.2020 r.
– Zdajemy sobie sprawę̨ z nadzwyczajności obecnej sytuacji i tego, że wiele osób w tym momencie nie ma czasu ani[2] głowy do działań́ promocyjnych, edukacyjnych czy motywacyjnych. Wiemy jednak, że trudny czas minie i chcemy dać́ szansę także tym, którzy obecnie zajęci są̨ reorganizacją pracy i życia osobistego, na udział w naszej inicjatywie, która od wielu lat dostarczała pracownikom kilkudziesięciu contact center[1] w Polsce wiele radości i powodów do dumy. Za chwilę konkursy i projekty edukacyjne staną̨ się̨ ważnym mechanizmem powrotu do normalności, co jak mam nadzieję, nastąpi jak najszybciej – mówi Urszula Zarańska Dyrektor Generalna SMB. – Nasze obecne działania także reorganizujemy w taki sposób, żeby konkursy przebiegły sprawnie i w miłej i twórczej atmosferze – jak co roku. Jesteśmy pewni, e branża CC doskonale poradzi sobie z obecną sytuacją, ale także, że będzie dużym wsparciem dla klientów wielu branż̇. Obecnie w wielu firmach trwa czas reorganizacji, która ma zapewnić́ płynność procesów bez naradzania pracowników na niepotrzebne ryzyka.
Konkurs “Złota Słuchawka” to wyjątkowe wydarzenie polskiej branży call/contact center. To jedyny konkurs branżowy, którego celem jest promocja najlepszych praktyk zarządzania działalnością cc, najlepszych projektów realizowanych w tego typu strukturach oraz firm i osób budujących profesjonalizm tej branży. Konkurs cieszy się coraz większym zainteresowaniem branży, jak również przedstawicieli sektorów pokrewnych. Najlepsze projekty mogą zostać zgłoszone przez organizatora do innych konkursów branżowych, również o wymiarze europejskim.
W tegorocznym konkursie wybierzemy zwycięzców także w kategoriach:
Doskonała komunikacja z klientami – projekty z zakresu bezpośredniej komunikacji z klientami (marketingowej lub obsługowej; b2c[3] lub b2b[4]), przy realizacji których jako główny kanał komunikacji używany jest telefon lub inny kanał zdalnej komunikacji (np. e-mail, chat, wideorozmowa, itp.);
Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc – projekty wewnętrzne związane z optymalizacją i doskonaleniem sposobu działania call/contact center, których celem jest poprawa realizowanych procesów w zakresie skuteczności, efektywności i/lub jakości (projekty racjonalizatorskie, w szczególności związane np. ze zmniejszeniem rotacji, poprawą motywacji, lub zwiększeniem satysfakcji i zaangażowania konsultantów, optymalizacją kosztów funkcjonowania, zmianą systemów motywacyjnych, optymalizacją innych wewnętrznych procesów biznesowych, itp.).
Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing cc – projekty polegające na współpracy między usługowym call/contact center a klientem zlecającym usługi, które w istotny sposób wpływają na osiągnięcie szczególnie korzystnych efektów tych projektów.
Najlepszy Team Leader Contact Center – manager liniowy w jednostkach call/contact center odpowiedzialny za zarządzanie zespołem, grupą konsultantów lub manager odpowiedzialny za zarządzanie zespołem specjalistów realizujących zadania wspierające w jednostkach call/contact center.
Najlepszy Zespół konsultantów Contact Center – zespół konsultantów realizujących działania obsługowe klienta jednostek call/contact center.
Najlepszy Zespół wspierający Contact Center – zespół konsultantów lub specjalistów realizujących zadania wspierające w jednostkach call/contact center.
W tym roku przyznamy 3 nagrody specjalne:
Najlepszy PraCCodawca – ten tytuł zostanie przyznany już po raz drugi organizacji, która wyróżnia się na rynku dbałością o pracowników i komfort pracy.
Technologia doskonaląca działalność CC – kategoria dla firm technologicznych oferujących najlepsze rozwiązania CC, a także dla jednostek CC chcących pochwalić się rozwiązaniami autorskimi.
CC w marketingu zintegrowanym – kategoria dla firm, które traktują CC jako integralną część procesów marketingowych