Connect with us

KODA Bots z nową stroną firmową

AUTOMATYZACJA

KODA Bots z nową stroną firmową

KODA Bots z nową stroną firmową

KODA Bots uruchomiła nową witrynę korporacyjno-produktową. To element obranej przez spółkę strategii dalszego rozwoju. Spółka zapowiada edukację rynku w zakresie wykorzystania rozwiązań automatyzujących procesy obsługi klienta.

Mariusz Pełechaty
CEO KODA Bots

– Nasza nowa strona internetowa zawiera jasny komunikat o tym, kim jesteśmy, co reprezentujemy, dla kogo pracujemy i jakie rozwiązania oferujemy – mówi CCNEWS.pl Mariusz Pełechaty, CEO KODA Bots. – Postawiliśmy na przejrzysty wygląd oraz intuicyjny i spójny system nawigacji w całej witrynie z ulepszonymi funkcjami menu, które kierują użytkownika do ważnych dla niego informacji.

KODA Bots to twórca systemu do automatyzacji komunikacji w firmach (eng. Automated Communication Management System), z którego korzystają takie firmy jak Santander Consumer Bank, TVN Discovery Polska, Travelplanet.pl, Semilac, Port Lotniczy Wrocław, Jeronimo Martins Polska i wiele innych. Technologia ACMS wykorzystuje algorytmy przetwarzania języka naturalnego NLP i machine learningu i autorską platformę integrującą się z dowolnym API do automatyzacji głosowych oraz chatowych procesów komunikacyjnych.

– KODA Bots to spółka technologiczna i zależało nam na wyeksponowaniu możliwości systemu do automatyzacji komunikacji (eng. Automated Communication Management System), który stworzyliśmy i oferujemy dużym firmom oraz korzyści wynikających z jego wdrożenia.  – dodaje prezes KODA Bots. – Nadal przykładamy dużą rolę do edukacji rynku i tłumaczenia firmom na czym tak naprawdę jest automatyzacja komunikacji i jak działa w praktyce. W tych działaniach trzymamy się transparentnych zasad, co również podkreślamy na stronie.

Spółka zapowiada rozwój własnej platformy blogowej, w której będzie publikowała m.in. wywiady z ekspertami i klientami firmy.  – Będzie to dowód dla potencjalnych klientów o tym, że tworzone przez nas rozwiązania działają. Nie boimy się także publikować statystyk. I nie mam tu na myśli danych umieszczanych w case studies z poszczególnych wdrożeń, ale liczb pokazujących co miesiąc, jak radzą sobie boty powstałe w naszym systemie do automatyzacji komunikacji. – podsumowuje Mariusz Pełechaty.

KODA Bots należy do Hexe Capital, grupy spółek oferujących rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu w Internecie.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE