Connect with us

Avaya Spaces bezpłatne dla edukacji

TELEKOMUNIKACJA

Avaya Spaces bezpłatne dla edukacji

Avaya Spaces bezpłatne dla edukacji

Firma Avaya udostępnia bezpłatnie wszystkim kwalifikującym się instytucjom edukacyjnym, w tym szkołom wyższym i uniwersytetom, a także organizacjom non-profit na całym świecie, pełną wersję biznesową oprogramowania Avaya Spaces. Wszystkie te instytucje, które zgłoszą się bezpośrednio do firmy Avaya, będą mogły bezpłatnie korzystać z Avaya Spaces do 31 sierpnia br. Bezpłatna wersja oprogramowania Avaya Spaces umożliwia użytkownikom korzystanie z tele- i wideokonferencji nawet dla 200 uczestników, czata oraz pozwala na udostępnianie plików.

Avaya ściśle monitoruje sytuację związaną z epidemią koronawirusa, która dotyka ludzi na całym świecie. W obecnej chwili ogromne znaczenie ma powstrzymanie choroby, co wymaga ograniczenia podróży i bezpośredniego kontaktu pomiędzy ludźmi. Jako firma technologiczna oferująca rozwiązania do komunikacji i współpracy zdecydowaliśmy się wesprzeć te działania bezpłatne udostępniając  rozwiązanie Avaya Spaces wszystkim instytucjom edukacyjnym i organizacjom non-profit. Mamy nadzieję, że dzięki temu będą one mogły zachować ciągłość prowadzenia zajęć i zrealizować swoje cele edukacyjne pomimo zaistniałych okoliczności – powiedział Łukasz Kulig, dyrektor zarządzający Avaya Polska.

Szczegóły dotyczące oferty dla instytucji edukacyjnych dostępne są na stronie: https://www.avaya.com/spaces-offer

Avaya Spaces to proste i bezpieczne rozwiązanie do obsługi spotkań w chmurze i pracy zespołowej, które płynnie integruje komunikację głosową, wideo, zarządzanie zadaniami i udostępnianie dokumentów. Z rozwiązania można korzystać poprzez przeglądarkę internetową lub urządzenie mobilne. Avaya Spaces umożliwia użytkownikom tworzenie przestrzeni roboczych, w których mogą oni współpracować za pomocą komunikatora, wirtualnych spotkań i udostępniania treści. Rozwiązanie zapewnia jednolite środowisko do prowadzenia spotkań i pracy grupowej umożliwiając prostą, ekonomiczną i bezpieczną komunikację i pracę za pośrednictwem różnorodnych kanałów.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE