Connect with us

mojePZU z „Certyfikatem prostej polszczyzny”

IN-HOUSE

mojePZU z „Certyfikatem prostej polszczyzny”

mojePZU z „Certyfikatem prostej polszczyzny”

„Certyfikat prostej polszczyzny” dla serwisu mojePZU. To już kolejne tego typu wyróżnienie, które Pracownia Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego przyznaje największym instytucjom i urzędom w Polsce, komunikującym się prosto i efektywnie.

– Tworząc serwis mojePZU, chcieliśmy zaoferować klientom proste i łatwe w użyciu narzędzie do korzystania z usług PZU. „Certyfikat” potwierdza, że serwis jest przejrzysty i czytelny, a wszystkie treści spełniają warunki światowego standardu prostego języka. Dzięki temu klient łatwo znajdzie informacje, których potrzebuje. To ważne, ponieważ mojePZU to serwis samoobsługowy, w którym klienci nie tylko sprawdzą szczegóły swojego ubezpieczenia, ale także umówią się do lekarza czy zgłoszą szkodę – mówi członkini Zarządu PZU Życie Dorota Macieja, odpowiedzialna za funkcjonujący w grupie Zespół Prostego Języka.

Treści w serwisie mojePZU przeszły rygorystyczną ocenę ilościową i jakościową. Eksperci językowi z Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego zbadali prawie 16 tysięcy słów. Oceniali m.in. ich dobór, a także relacyjność i strukturę tekstów.

Jak podkreśla Dorota Macieja, PZU to jedyny w Polsce ubezpieczyciel, który już po raz czwarty został uhonorowany „Certyfikatem prostej polszczyzny”. – Klienci nie muszą być ekspertami od ubezpieczeń, dlatego naszym zadaniem jest ułatwić im zrozumienie często specjalistycznych informacji przez jasny i przystępny język. Cieszę się, że zaangażowanie utworzonego przed rokiem Zespołu Prostego Języka tak szybko przynosi spektakularne efekty – dodaje.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE