Connect with us

Łukasz Kulig nowym dyrektorem zarządzającym Avaya w Polsce

AKTUALNOŚCI

Łukasz Kulig nowym dyrektorem zarządzającym Avaya w Polsce

Łukasz Kulig nowym dyrektorem zarządzającym Avaya w Polsce

Łukasz Kulig objął stanowisko dyrektora zarządzającego firmy Avaya w Polsce. Łukasz ma ponad 20 lat doświadczenia w branży IT. Pracował na stanowiskach zarówno kierowniczych jak i technicznych w firmach Ericsson, InterCall, Arkadin oraz dla wiodących operatorów telekomunikacyjnych – Orange i Netia. Łukasz Kulig dołącza do Avaya z firmy Lifesize, gdzie był szefem sprzedaży na Polskę i Europę Środkową.

Łukasz Kulig jest absolwentem Politechniki Warszawskiej na kierunku Radioelektronika i Technologie Multimedialne oraz studiów podyplomowych SGH na kierunku Zarządzanie Jakością.

Wyzwania stojące dziś przed przedsiębiorstwami – biznesowe, społeczne, środowiskowe czy demograficzne – wymagają nowego spojrzenia na funkcjonowanie firm. Oparcie całej organizacji na innowacyjnych rozwiązaniach komunikacyjnych i informatycznych ma ogromny wpływ na jakość zarządzania i wydajność pracy, a także na budowanie efektywnych i korzystnych relacji z klientami i partnerami biznesowymi. Dlatego ogromnie się cieszę z powrotu do firmy Avaya, gdzie wspólnie z naszymi partnerami będziemy wspierać polskie firmy w transformacji ich biznesu – mówi Łukasz Kulig, nowy dyrektor zarządzający.

Avaya koncentruje się na dostarczaniu inteligentnych systemów do komunikacji zarówno z klientami jak i pomiędzy pracownikami, tworząc otwarte i innowacyjne rozwiązania, pozwalające uprościć komunikację oraz pracę grupową – w modelu chmurowym, w środowisku klienta, czy w modelu hybrydowym.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE