Connect with us

Infolinia NFZ zasypywana pytaniami o koronowirusa

IN-HOUSE

Infolinia NFZ zasypywana pytaniami o koronowirusa

Infolinia NFZ zasypywana pytaniami o koronowirusa

1700 telefonów w 1,5 dnia. Tyle właśnie konsultanci infolinii NFZ odebrali telefonów od pacjentów w sprawie koronowirusa – poinformowała dyrektor biura komunikacji społecznej NFZ Sylwia Wędrzyk.

Telefoniczną Informację Pacjenta obsługuje 100 konsultantów jednocześnie.

– Rozmowę z konsultantem można też wcześniej zamówić w dogodnej dla nas porze. Do dyspozycji pacjentów jest również czat z konsultantem, a także wideo rozmowa z tłumaczem języka migowego – powiedziała Sylwia Wędrzyk.

Najczęstsze pytania, z którymi zwracali się dzwoniący to procedury postępowania dla osób wracających z krajów wysokiego ryzyka, jak postępować w przypadku wystąpienia objawów, gdzie znaleźć najbliższą placówkę i jak zabezpieczyć się przed koronowirusem.

Infolinię dla NFZ prowadzi CCIG Group.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE