Connect with us

SalesHunter: Jaka jest Twoja życiowa latarnia?

VIDEO

SalesHunter: Jaka jest Twoja życiowa latarnia?

SalesHunter: Jaka jest Twoja życiowa latarnia?

Czy wiesz dokąd zmierza Twoje życie? Przytłaczająca większość z nas..nie wie. Przez to marnujemy swój potencjał, żyjąc z dnia na dzień, bez planu i celu. Można inaczej. W tym filmie Karol Froń pokazuje 6 sposobów jak wyznaczyć swoją życiową latarnię.

W życiu każdy z nas ma taki moment, w którym nie potrafi obrać sobie swojego dalekosiężnego celu – latarni. Problem polega na tym, że nikt nie uczy nas tego w całym procesie edukacji. Ta umiejętność jednak drzemie w nas od zawsze.

– Kiedy rozmawiam z ludźmi to, szczególnie wśród ludzi, którzy dopiero wchodzą w życie dorosłe nie ma bladego pojęcia u nich o tym, co chcieliby robić przez całe życie – mówi Karol FrońNa czym mógłbym się skupić? Z czego mógłbym czerpać satysfakcję, spełnienie, radość a przy okazji pojawią się dzięki temu pieniądze. Ludzie nie myślą o swoim życiu w charakterze długoterminowego biegu, wyścigu, maratonu, myślą o tym jako o sprincie.

Karol opowiada o tym z pełnym przekonaniem, bo w obieraniu latarni ma spore doświadczenie. Zaczynał jako telemarketer, dziś jest właścicielem przynoszącego zyski outsourcingowego call center sprzedażowo-obsługowego. Jest też także znanym trenerem i cochaem sprzedaży z… efektami! Jeśli interesują Ciebie kwestie podnoszenia skuteczności sprzedaży, samomotywacji i podnoszenia efektywności – koniecznie śledź kolejne odcinki Sales Hunter na Youtube i tutaj, na CCNEWS.pl

Avatar

Pomagam firmom, menadżerom sprzedaży i handlowcom zwiększać sprzedaż oraz lepiej zarządzać zespołami. Mam 9 lat doświadczenia w pracy z sprzedaży, jestem przedsiębiorcą, trenerem rozwoju osobistego, coachem biznesu, kariery, sprzedaży i konsultantem. Pomagam wdrażać strategię telemarketingową w firmie. Od stworzenia cyklu szkoleniowego dla pracowników, po wyszkolenie ich w sprzedaży, a także przeszkolenie kadry menadżerskiej w zakresie planowania, kontroli, rozliczania i kierowania zespołem sprzedaży. Napisz do mnie jeśli: - Twój zespół nie sprzedaje lub sprzedaje za mało - Twoja kadra menadżerska potrzebuje pomocy w zarządzaniu - Potrzebujesz doświadczonego handlowca, który pomoże podnieść sprzedaż - Zamierzasz otworzyć/rozwinąć dział telemarketingowy w swojej firmie - Potrzebujesz przeprowadzić pracowników przez skuteczne procesy coachingowe Od 2007 roku pracuję w branży call center, od 2010 na stanowiskach kierowniczych. Od 2013 jestem członkiem zarządu i współwłaścicielem Contact Center One Sp. z o.o. Zbudowałem je w oparciu o unikalny model biznesowy - plemię. Nie czekaj, pisz: karol.fron@onecc.pl, karolfron.pl.

Skomentuj

POPULARNE

Na górę