Connect with us

Avaya wprowadza w Polsce sprzedaż swoich rozwiązań komunikacyjnych w modelu subskrypcyjnym

SYSTEMY CC

Avaya wprowadza w Polsce sprzedaż swoich rozwiązań komunikacyjnych w modelu subskrypcyjnym

Avaya wprowadza w Polsce sprzedaż swoich rozwiązań komunikacyjnych w modelu subskrypcyjnym

Avaya wprowadziła sprzedaż swoich rozwiązań komunikacyjnych Avaya IX w modelu subskrypcyjnym. W ramach subskrypcji klienci biznesowi mogą korzystać z urządzeń i oprogramowania Avaya IX służących m. in. do pracy grupowej, telefonowania i wideokonferencji w modelu subskrypcyjnym obniżającym barierę wejścia i koszty.

Nowa formuła Avaya IX Subscription pozwala dostosować opłaty za korzystanie z rozwiązań Avaya do konkretnych potrzeb klienta, na przykład liczby użytkowników. Płatności mogą być realizowane zarówno w wymiarze miesięcznym, jak i rocznym. Klienci mogą wybrać umowę na jeden, trzy lub pięć lat. Im dłuższy czas kontraktu, tym niższe są miesięczne opłaty. Avaya umożliwia ponadto zwiększenie liczby licencji użytkowników o 20% w okresie obowiązywania umowy bez ponoszenia dodatkowych opłat.

Dzięki kompleksowemu programowi subskrypcji dostosowanej do potrzeb klienta można uniknąć złożoności, kosztów i opóźnień związanych z zarządzaniem licencjami na oprogramowanie i odnawianiem umów. W ramach modelu subskrypcyjnego firmy mogą też na bieżąco dostosowywać ponoszone koszty do rzeczywistych, zmieniających się potrzeb biznesowych, mogą też usprawnić procesy budżetowania i zakupów. Z myślą o dotychczasowych klientach firma Avaya przygotowała też programy migracji istniejącego oprogramowania – zarówno Avaya IX, jak i wcześniejszych rozwiązań – do oprogramowania Avaya OneCloud lub Avaya IX.

– Eliminacja kosztów inwestycyjnych w ramach modelu subskrypcyjnego pozwala radykalnie obniżyć barierę wejścia, dzięki czemu przedsiębiorstwa mogą łatwiej i szybciej wdrażać nowoczesne rozwiązania komunikacyjne oraz obniżyć całkowity koszt posiadania średnio o 40%. Jednocześnie dzięki elastycznemu sposobowi naliczania opłat firmy mogą na bieżąco dostosowywać koszty do rzeczywistych potrzeb, a zarazem przez cały czas korzystać z najnowszych wersji oprogramowania – mówi Milena Marszałek, Head of Marketing for Eastern Europe w firmie Avaya. – Dzięki temu, zamiast martwić się o koszty i komplikacje związane z rozwojem infrastruktury firmy mogą się skoncentrować się na rozwoju własnej działalności.

Avaya IX Subscription jest kolejnym programem mającym zwiększyć dostępność nowoczesnej infrastruktury komunikacyjnej dla polskich przedsiębiorstw. W listopadzie 2019 r. wprowadzono do oferty usługę Avaya DaaS (Device as a Service), dzięki której wnosząc miesięczne opłaty można korzystać z nowoczesnych telefonów IP Avaya IX, oferty Avaya Vantage, wybranych telefonów konferencyjnych Avaya IX oraz nagradzanych urządzeń Avaya IX Collaboration Unit. Urządzenia te są niezależne od platformy i mogą być wdrażane zarówno do współpracy z rozwiązaniami komunikacyjnymi firmy Avaya, jak i z rozwiązaniami firm trzecich.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE