Connect with us

SAP będzie rozwijał SAP S/4HANA do 2040 roku

CRM & ERP

SAP będzie rozwijał SAP S/4HANA do 2040 roku

SAP będzie rozwijał SAP S/4HANA do 2040 roku

Firma SAP zapewniła, że będzie rozwijać oraz zapewniać wsparcie dla SAP S/4HANA do końca 2040 roku. Natomiast do końca roku 2027 będzie utrzymane wsparcie dla wszystkich najważniejszych aplikacji z rodziny SAP Business Suite 7, z opcją przedłużenia okresu wsparcia dla tej grupy produktów do końca 2030 roku.

– Nasi klienci wiążą przyszłość swojego biznesu z wykorzystaniem rozwiązań SAP S/4HANA i oczekują od nas, że będziemy długookresowo wspierać tę platformę. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że firmy z wielu różnych sektorów opierają swoją transformację cyfrową na naszych rozwiązaniach. Odpowiadając na potrzeby naszych klientów, zapewnimy jeszcze większą elastyczność naszej platformy, mając na uwadze indywidualne potrzeby każdego biznesu jaki wspieramy.Christian Klein, Co-CEO firmy SAP

SAP S/4HANA to architektura i platforma przyszłości, z której można korzystać już dziś. W SAP chcemy współtworzyć sukcesy naszych klientów szanując ich wybór. Oferując nowe modele wsparcia budujemy zaufanie i podkreślamy naszą transparentność. Wzrost nakładów na SAP S/4HANA w 2019 roku potwierdza, że obraliśmy odpowiednią strategię.Thomas Saueressig, członek zarządu SAP SE odpowiedzialny za rozwój aplikacji SAP

Duża dynamika i elastyczność

SAP S/4HANA to platforma rozwiązań, które pozwalają organizacjom stawać się cyfrowymi i inteligentnymi przedsiębiorstwami. W tym celu wykorzystuje najlepsze dostępne na rynku aplikacje i automatyzację bazującą na sztucznej inteligencji. Jest też narzędziem do tworzenia chmurowych i hybrydowych architektur IT, dzięki czemu pozwala uprościć infrastrukturę cyfrową firm oraz zoptymalizować nakłady na nią przeznaczane.

Z SAP S/4HANA korzysta już pond 13 800 klientów a kolejne tysiące prowadzą procesy usprawniania swojej działalności i przekształcania się w inteligentne przedsiębiorstwa. Według badań przeprowadzonych przez SAP, 49% klientów firmy z krajów niemieckojęzycznych planuje przenieść swoje operacje na platformę S/4HANA. Natomiast wszyscy klienci z obu Ameryk planują zmigrować swoje systemy do SAP S/4HANA w najbliższej przyszłości.

SAP wspiera proces migracji do S/4HANA oferując wraz ze swoimi licznymi partnerami wdrożeniowymi szereg programów, usług oraz narzędzi, które powstały bazując na czterdziestoletniej historii innowacyjnego rozwijania ekosystemu rozwiązań IT dla biznesu.

Firma SAP będzie rozwijała i wspierała platformę SAP S/4HANA do 2040 roku oraz oferowała wydłużone wsparcie dla rodziny SAP Business Suite 7 w wyniku współpracy z klientami, użytkownikami, partnerami oraz innymi liderami transformacji cyfrowej. Dzięki temu klienci będą mogli sukcesywnie rozwijać swój biznes w sposób elastyczny i gwarantujący zabezpieczenie dotychczas dokonanych inwestycji.

Klienci decydujący się na transformację cyfrową z wykorzystaniem platformy SAP S/4HANA potrzebują partnera, który rozumie ich potrzeby biznesowe i procesy oraz jest w pełni zaangażowany w prowadzony projekt. Wsparcie dla SAP S/4HANA oferowane do 2040 roku powinno dać klientom pewność co do realizacji ich planów rozwojowych. Wiemy, że klienci oczekują tego, że procesy transformacji cyfrowej będą zaplanowane w sposób elastyczny oraz niezakłócający prowadzenia bieżących operacji biznesowych. Wydłużony okres wsparcia SAP Business Suite 7 to natomiast ważny sygnał dla rynku, że doceniamy indywidualne tempo rozwoju każdego biznesu i wiemy, że dostosowanie się do tempa każdej organizacji jest kluczowe dla sukcesu transformacji cyfrowej.Joshua Greenbaum, dyrektor Enterprise Applications Consulting w SAP SE

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE