Connect with us

SAP Story: Szybsze planowanie. Deutsche Telekom przechodzi na SAP S/4HANA

CRM & ERP

SAP Story: Szybsze planowanie. Deutsche Telekom przechodzi na SAP S/4HANA

SAP Story: Szybsze planowanie. Deutsche Telekom przechodzi na SAP S/4HANA

Deutsche Telekom przekształca swoje systemy IT, aby przyspieszyć rozbudowę swojej sieci i poprawić logistykę. Beneficjentami rozwiązań wprowadzanych wspólnie z SAP będą klienci operatora, którzy zostaną po prostu dużo szybciej obsłużeni.

Celem transformacji cyfrowej firmy jest stworzenie nowoczesnej architektury zintegrowanej z różnymi systemami obsługi logistyki i planowania. Deutsche Telekom, aby zrealizować swój plan transformacyjny, zastosuje SAP S/4HANA – działające w czasie rzeczywistym rozwiązanie rozwijane przez światowego lidera w zakresie oprogramowania dla firm.

Prowadzimy program transformacji cyfrowej zakrojony na szeroką skalę. Chcemy uzyskać więcej z danych, którymi już dysponujemy. W wyniku ujednolicenia naszych systemów IT znacznie podniesiemy efektywność planowania rozwoju sieci, a nasi klienci zyskają na szybszych procesach logistycznych.Peter Leukert, CIO w Deutsche Telekom

– Chcemy wspierać firmę Deutsche Telekom w realizacji jej wizji skonsolidowania struktury IT i przygotowania jej na cyfrowe wyzwania, które nadejdą w przyszłości. Na przekształceniu skorzystają nie tylko klienci i pracownicy – zapewni ono również wsparcie w ambitnym rozbudowywaniu europejskich sieci telekomunikacyjnych.Hartmut Thomsen, dyrektor na region Europy Środkowo– Wschodniej w SAP

Korzyści dla klientów

Deutsche Telekom planuje wykorzystać SAP S/4HANA w celu tworzenia nowych modeli analizy danych, sztucznej inteligencji oraz planowania predykcyjnego. Wśród pierwszej grupy podprojektów, które będą prowadzone z wykorzystaniem rozwiązania SAP znajduje się planowanie rozbudowy sieci 5G i światłowodowej.

Na transformacji cyfrowej Deutsche Telekom skorzystają różne grupy beneficjentów, w tym klienci, którzy w przyszłości będą otrzymywać zamówione produkty i usługi dużo szybciej – docelowo nawet tego samego dnia. Cały proces, począwszy od zamówienia i logistyki oraz magazynowania, a skończywszy na dostawie, będzie monitorowany i zarządzany w jednym systemie.

Deutsche Telekom wybrał firmę SAP jako partnera swojej transformacji cyfrowej. Obie firmy od lat ściśle ze sobą współpracują. T– Systems obsługuje największe rozwiązania SAP w chmurze. Spółka zależna Deutsche Telekom wsparła wiele dużych przedsiębiorstw w przenosinach na rozwiązanie SAP S/4HANA.

W pierwszym etapie cyfryzacji, za pomocą SAP S/4HANA Deutsche Telekom ujednolici 11 ze swoich 55 systemów ERP, służących do planowania zasobów przedsiębiorstwa.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE