Connect with us

KODA Bots automatyzuje komunikację sieci Biedronka z pracownikami

AUTOMATYZACJA

KODA Bots automatyzuje komunikację sieci Biedronka z pracownikami

KODA Bots automatyzuje komunikację sieci Biedronka z pracownikami

Największy prywatny pracodawca w Polsce – Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka – wdraża technologię KODA Bots. Wewnętrzny chatbot pomaga pracownikom w uzyskaniu odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. oferty wsparcia. JMP jest jedną z pierwszych polskich firm, która uruchomiła podobne rozwiązanie. W sumie służy ono ponad 67 tys. pracownikom.

Rozwiązanie przyjęte przez Biedronkę, działa w oparciu autorską platformę ACMS (eng. Automated Communication Management System). System osadzono w serwisie dostępnym dla wszystkich pracowników, a jego widoczną końcówką jest w tym przypadku chatbot.

Narzędzie skraca czas reakcji poświęcony z reguły na ręczne wyszukiwanie odpowiednich treści, obniża koszty operacyjne, upraszcza powtarzalne procesy i co ważne – personalizuje kontakt. – mówi Mariusz Pełechaty, CEO KODA Bots.

Dzięki automatyzacji komunikacji, błędy spowodowane czynnikiem ludzkim praktycznie nie występują, co znacznie przyśpiesza np. wdrażanie pracowników czy pozyskiwanie wiedzy na tematy ich interesujące. – dodaje Pełechaty.

Pierwsze, testowe, wdrożenie odbyło się pod koniec sierpnia 2019 roku. Opieką chatbota zostały objęte wszystkie pytania związane z logowaniem i rejestracją w pracowniczym extranecie. Teraz sieć Biedronka uruchamia rozwiązanie w pełniejszym zakresie.

Chatbot skierowany do pracowników to rzadko spotykane rozwiązanie. Dlatego pierwsze wdrożenie zaplanowaliśmy tak, aby z jednej strony zaadresowało konkretne wyzwanie, a z drugiej dało nam szansę na zaobserwowanie, jak na ten innowacyjny kanał komunikacji reaguje zespół Biedronki – podkreśla Marcin Rybicki, Menedżer ds. Komunikacji Cyfrowej w sieci Biedronka. Po kilku miesiącach działania i kilkudziesięciu tysiącach rozmów, które chatbot odbył z pracownikami, widzimy, że jest to narzędzie dające dodatkowe wsparcie. Dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć zakres tematyczny, którym zajmie się chatbot – zapowiada Rybicki.

Jeronimo Martins Polska, wspólnie z KODA Bots, przygotowało nie tylko nowe obszary tematyczne, ale i funkcje, które umożliwiają generowanie przez chatbota spersonalizowanych odpowiedzi: od tak prostych, jak używania w rozmowie imienia pracownika, po zaawansowane mechanizmy dostarczania informacji dotyczące konkretnych programów wsparcia.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

Na górę