Connect with us

Energa Obrót aktualizuje system obsługi klientów

IN-HOUSE

Energa Obrót aktualizuje system obsługi klientów

Energa Obrót aktualizuje system obsługi klientów

Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki. Tegoroczna przerwa to efekt prac nad zmianą systemu obsługi klienta jakie spółka zapoczątkowała w ubiegłym roku.

W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:

  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste oraz doładowaniem licznika przedpłatowego – do 19 lutego;
  • podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta – do 27 lutego.

Wsparcie przy doładowaniu licznika przedpłatowego

Energa zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika.

Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego. Można to zrobić na kilka sposobów:

Z wyprzedzeniem można również rozliczyć swoje zużycie prądu:

  • przez elektroniczne biuro obsługi klienta;
  • w punktach sieci Moje Rachunki.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE