K2Bots.AI stał się partnerem Genesys w Polsce. Wdraża chatboty oparte o sztuczną inteligencję od Google zintegrowane z Genesys Cloud, stanowiącym wiodące rozwiązaniem centrum kontaktowego w chmurze.
Pierwsze wdrożenie chatbota połączonego z Genesys Cloud zostało zrealizowane w IKEA. Jednocześnie jest to pierwsze wdrożenie na świecie, w którym chatbot oparty o silnik rozumienia języka naturalnego Google Dialogflow – został zintegrowany z rozwiązaniem chmurowym Genesys. Chatbot w IKEA odpowiada automatycznie na pytania klientów związane z dostawami czy reklamacjami, w trudne rozmowy włączając konsultanta. Konsultanci mają dostęp do historii rozmowy z Chatbotem w konsoli Genesys Cloud, dzięki czemu szybciej odpowiadają na wyeskalowane przez Chatbota pytania klientów.
Chatbot od K2Bots.AI traktowany jest w Genesys Cloud jak automatyczny konsultant, do którego w pierwszej kolejności wpadają pytania klientów. W momencie, kiedy nie potrafi on sobie poradzić z odpowiedzią, rozmowa zostaje przekierowana w tym samym oknie czatu do odpowiedniego „ludzkiego” konsultanta. Wydajność Chatbota można oceniać stosując wszystkie narzędzia dostępne dla konsultantów – czas i zapis rozmów czy podsumowania. Na podstawie kompetencji czy dostępności kolejki można sterować dystrybucją rozmów z Chatbota do konsultanta.
Partnerstwo K2Bots.AI i Genesys to możliwość wykorzystania przewag chatbotów opartych o silnik naturalnych konwersacji od Google, z zaletami rozwiązania Genesys, uznanego przez Forrester za lidera chmurowych technologii dla Contact Center.