Connect with us

K2Bots.AI stał się partnerem Genesys w Polsce

AUTOMATYZACJA

K2Bots.AI stał się partnerem Genesys w Polsce

K2Bots.AI stał się partnerem Genesys w Polsce

K2Bots.AI stał się partnerem Genesys w Polsce. Wdraża chatboty oparte  o sztuczną inteligencję od Google zintegrowane z Genesys Cloud, stanowiącym wiodące rozwiązaniem centrum kontaktowego w chmurze.

Pierwsze wdrożenie chatbota połączonego z Genesys Cloud zostało zrealizowane w IKEA. Jednocześnie jest to pierwsze wdrożenie na świecie, w którym chatbot oparty o silnik rozumienia języka naturalnego Google Dialogflow – został zintegrowany z rozwiązaniem chmurowym Genesys. Chatbot w IKEA odpowiada automatycznie na pytania klientów związane z dostawami czy reklamacjami, w trudne rozmowy włączając konsultanta. Konsultanci mają dostęp do historii rozmowy z Chatbotem w konsoli Genesys Cloud, dzięki czemu szybciej odpowiadają na wyeskalowane przez Chatbota pytania klientów.  

Chatbot od K2Bots.AI traktowany jest w Genesys Cloud jak automatyczny konsultant, do którego w pierwszej kolejności wpadają pytania klientów. W momencie, kiedy nie potrafi on sobie poradzić z odpowiedzią, rozmowa zostaje przekierowana w tym samym oknie czatu do odpowiedniego „ludzkiego” konsultanta. Wydajność Chatbota można oceniać stosując wszystkie narzędzia dostępne dla konsultantów – czas i zapis rozmów czy podsumowania. Na podstawie kompetencji czy dostępności kolejki można sterować dystrybucją rozmów z Chatbota do konsultanta.

Partnerstwo K2Bots.AI i Genesys to możliwość wykorzystania przewag chatbotów opartych o silnik naturalnych konwersacji od Google, z zaletami rozwiązania Genesys, uznanego przez Forrester za lidera chmurowych technologii dla Contact Center.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

1 komentarz

POPULARNE

Na górę